Feeds RSS
Feeds RSS

2012. március 19., hétfő

hétvége

Csütörtökön március 15-én igazából nem történt semmi extra velünk. Mivel D-nak dolgoznia kellett, amúgy sem terveztem hosszabb kirándulást, gondoltam megnézzük, milyen programok vannak környékünkön. Végül azonban Hortobágyit csináltam, meg játszottunk a fiúkkal, és itthon maradtunk. Sebi is keményedett, meg egy kicsit nyűgös is volt az a nap.
Péntektől vasárnapig Zalaegerszegen voltunk. Sajnos az utat nagyon unták a fiatalok, hiába a temérdek könyv és cd. Nem hiába 2,5 óra egy helyben ülve nem a legvonzóbb program egy majdnem 5 és 3 évesnek. De rendben odaértünk és a fiúk nagyon élvezték Muca mama 2 napos kényeztetését. Sebi érkezése előtt hosszabb utat már nem tervezünk. D a kocsiban odafele azért viccesen meg is jegyezte lehetőleg ne most akarjak szülni. :-))) Hát nem állt szándékomban.
Tegnapra pedig bábszínház jegyünk volt. Két-három havonta ide a helyi közösségi házba szoktak szervezni bábelőadásokat. Így láttuk már a Mazsolát kétszer is, Bendu nagy kedvencét. Most A három kismalac és a farkasok című előadást láttuk...igazából nem tudtam eldönteni sírjak vagy nevessek. A gyerekeknek tetszett, de ha megkérdeztem mit láttak, a válasz a farkast, aki megette a malackát....elég sajátos feldolgozásban adták elő. In medias res belecsaptak a lecsóba, még el sem kezdődött az előadás a farkas már fújta a szalma házat....A bábok sem tetszettek, főleg a Basedow kóros farkasok nem...és nagyon-nagyon kevés volt a párbeszéd. Pedig szerintem egy bábelőadás az interaktivitás miatt lesz jóóóó, főleg, amit 3 éves kortól ajánlanak, de lehet nekem voltak túlzott elvárásaim.

Marci-száj: 
Előzménye, hogy még mindig mindent a szájába vesz. Merem állítani, hogy nem direkt és gondolkodás nélkül. No épp valami a szájában volt-nem láttam-és D rászólt:

D:- Marci, vegyed ki a szádból azonnal!

Marci erre megsértődött, dünnyögve elment a szobájába és hangosan kimondta, amit gondolt:

M:- Na ne máááááár, megint kezdi!!!! :-)))))

0 megjegyzés: