Feeds RSS
Feeds RSS

2009. április 30., csütörtök

ezek az éjszakák....

Ezek az éjszakák...mára virradóra anyuéknál aludtunk, mert Daninak a fiúkkal dorbézolni támadt kedve (sikerült az államvizsgája és mint tudjuk az a férfi nemnél okot ad egy kis éjszakai kimenőre), nekem meg semmi humorom nem volt egyedül lenni. Így lévén amúgy is ott töltjük napjainkat (sajnos apum lába elég beteg), gondoltam haza se jövünk.
Nos éjfélig semmi gond nem volt, és 10-kor már aludtam is, de éjfél után Marci valahogy nem akart aludni. Forgolódott, nyüszögött, fennhangon szólítgatott engem és apáját. El nem tudtam képzelni mi van, csak koncentráltam arra, minél később jöjjön el a reggel, de sajnos mindig arra eszméltem, hogy én biza még mindig (vagy már) nem alszom. Mígnem három negyed 5-kor végleg felébredt. Hát nagyon nem akaródzott érteni ezt a helyzetet. De 5 óra 5-kor kikristályosodott, ugyanis elkezdett hányni szegénykém. Kétszer hányt, most jól van látszólag. Igaz se kakóóót nem kért, se enni nem evett egy szem kekszen kívül, hát majd meglátjuk mi lesz.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remelem Maaaassszii mar jol van!!!!
E.

Zsú írta...

Masziitttaaa naggggyon jól van, csak épp harmadik napja nem eszik.

Névtelen írta...

Zsu aputoknak jobbulást!

Masszi még mindig nem eszik? mitől lehet ? a melegtől?

barátnőm kislánya volt így amikor elkapta a rotát, utána sokáig nem fogadott sok mindent.. azóta pl a tejet..

remélem Marcinál csak átmeneti lesz....

puszi

Boni

Zsú írta...

Hááát, nem nagyon. Főleg ilyen tinglitangli dolgokat, egy kis sajt, egy kis felvágott-de keveset. Ebédről meg ne beszéljünk... . Mondjuk ez tuti nem rota volt, mert csak kétszer hányt és egy max. egy fél napig volt lázas.

Mitől lehet, vagy a foga, vagy valami vírus és még koplaltatja magát. A gyerkőcök csuda okos kis lények.

Névtelen írta...

Attila is ezt csinalja 2 napja,nem eszik es hoemelkedese van
Bar ma nem volt meg hoemi,eerrel le is kopogom...remelem tul is van rajta.De semmi mas tunet.En is pont ezekre gyanakszom,amit Te is irtal.
Irtam mailt kb 1 hete,megkaptad?
E.