Feeds RSS
Feeds RSS

2010. július 12., hétfő

Nyaralás

Nyaralni megyünk, Balatonra, egy hétre. Izgi, nagyon várjuk, de azért tartunk is tőle. Van két energiával teli fiúcskánk, akik csak nagyon néha akarnak egyet, egy felé menni, és egy helyben ülni. Így elég érdekes lesz a Balaton parton, de örömmel nézünk egy kihívással teli hét elé. Hisz elvégre is így vagyunk egy CSALÁD!

A csomagolás pedig elég zökkenőmentes ment, de ez a versike, főleg egy részlete nagyon is illik ránk. Mindenkinek kívánunk boldog, napsütéses hetet!!!!!

Egy hölgy a csomagjait adta fel és sorba bediktálta ő
Mi számszerint pontosan hét darab, s emigy a következő
Egy bőrönd, egy kép és egy mozsár, egy dívány, egy skatulya
És végül egy aprócska kicsi kutya
Ez így volt, ha mondom, egy aprócska kutya

A vonat a sínre bebaktatott és indult is már a hordár
A kiskutya kiugrott elszaladt, nyüzsög az egész állomás
Jaj keressük eltűnt egy perc alatt, s hogy mi maradt nem is vitás
Egy bőrönd, egy kép és egy mozsár, egy dívány, egy skatulya
Más nem hiányzott csak a kiskutya
Ez így volt, ha mondom, hiányzott a kutya.


/Kazal László : Vasútállomáson/

6 megjegyzés:

TRita írta...

Jó nyaralást!!!!!!!!!!

vassné klára írta...

amúgy ez Szamuil Marsak A csomag c.verse

Zsú írta...

Kedves Klára!

Köszönöm a hozzászólást. Rákerestem a Google-ban és nem találtam meg ezt a verset Szamuil Marsak neve alatt.

Megkérdezhetem, hogy ismerjük egymást?

Névtelen írta...

Olvasom a blogotokat,amúgy még gimiből emlékszem a versre,meg kellett oroszul tanulni.(egy helyen találtam csak meg a neten,egy Kazal-lemez dallistájában,és ha jól emlékszem,A posta címen egy verseskönyvben olvastuk magyarul,mikor a 2 fiam még kicsi volt,most 18 és 17 évesek...)Aranyosak a gyerkőceid!

Névtelen írta...

Bocs,nem névtelenül akartam küldeni,mellékatt

Névtelen írta...

Hát ez nem megy ma.Klára vagyok.