Feeds RSS
Feeds RSS

2010. szeptember 13., hétfő

Még mindig ovi

Rá kellett jönnöm, hogy az "ez az élet rendje" dolog sokkal nehezebb, mint gondoltam volna. Azaz az élet rendje, hogy megszületnek, nevelgetjük őket, majd három évesen közösségbe kerülnek és már nem mi óvjuk, védjük őket, nem mi szeretgetjük, hanem más. Áááááá, nekem ez nem megy, gyenge vagyok.

Marci szerdától (szept. 1) péntekig vidáman ment óvodába. Ugye szerda reggel bőgtem, mint egy depis pipi, de túl lettem rajta. Csütörtök-péntek még nehéz volt, de látván az örömöt az arcán és az oviba menés vágyát elfojtottam magamban negatív gondolataim sokaságát. Majd hétvégén megkezdtük az ovis betegségek sorát, egy kis orrfolyással, és nem vittem hétfőn kedden. Szerda csütörtök még tartott a lelkesedés, de péntekre és mára elfogyott. Lélekszakadtából sírt és csak sírt és KÉRT, hogy maradjak vele, mert ő szeret. Pénteken konkrétan a reggeliig sírdogált. Tudom, nekem szól, dehát kinek másnak?? Sír, mert nem vagyok ott ÉN, aki mindig vele voltam és soha nem hagytam el. Csak ismételni tudom magam: ez az élet rendje, de nekem ez még nem megy könnyek nélkül...nagyon nem.

4 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Jaj Zsú, ne is mondd, én ugyanígy érzek...tök nehéz ez:( Még nem vagyunk óvodaérettek :D
Ráadásul rá kell döbbennem, hogy így olyan keveset vagyunk együtt, nagyon rövid a hétvége:(

Zsú írta...

Jah tényleg, még nem vagyunk óvoda érettek!!! :-)))

katica írta...

Rég írtál!!!! Anya

katica írta...

Rég írtál!!!! Anya