Feeds RSS
Feeds RSS

2008. november 6., csütörtök

15 hós lettem én meglepetés e .... blogbejegyzés :-)




Indurka pindurka piciny fiúnkból 15 hós nagyobbacska fiúcska lett. Az összes előnyével és hátrányával együtt. Egyetlen olyan előny van, ami szerintem egyben hátrány is, az hogy ÉRTELMES!!!

Mielőtt azonban belecsapnék a lecsóba egy gyors statisztika: 12 kiló és 81 centi, 7 darab foga van még mindig és 22-es cipőt hord! :-)

Szóval értelmes, honnan veszem? Először is belenézek a szemébe és kiolvasom, mit gondol. Bizonyos esetekben kész szerencse, hogy nem mondja! :-) A kedvencem, amikor szidás közben (bizony ilyen is van) belepislantok óriás szempillái által határolt mély barna szemgolyóbisába és fogja magát és kacsint egyet. Mit teszek ilyenkor? Ez minden esetben az elkövetett tettől függ.

A kacsintásra nagypapa tanította meg, ami most már olyan édes, meg olyan zabálnivaló, de amikor először csinálta, huhh hát egy kicsit bepánikoltam asszem. Története annyi, hogy egy nagyinál töltött hétvége után (anya-apa színházba volt hivatalos, áldoztak a kultúra oltárán) egy hétfői napon ebédeltünk és gyermekünk két kanalazás között serényen elkezdett hunyorogni, de valami félelmetesen. Szóltam neki, hogy hagyja abba ez nem humoros, ő azonban csak nevetett. Majd elölről kezdte. Aznap ezt párszor megismételte. Már el is könyveltem magamban ez biztosan neurológiai eset, és a 15 hós oltáson megemlítem a doktor úrnak. De mit hoz szerencse, oltás előtti hétvégén is a nagypapánál voltunk, amikoris nagymama közölte-Ugye, milyen édesen tud kacsintani? Hát, hogyne, akkor esett le, hogy a gyermekem, evés közben "kikezdett" velem és a hunyorgás valójában a nagypapa féle kacsintás utánzása!

Egy pár képecske azokról a gyönyörű szemekről:




Pár napja önállóan próbál enni, ami annyit jelent, hogy hisztirohamban tör ki, ha segíteni próbálok neki! Íme az első próbálkozások egyike:




Inni is iszik önállóan pohárból, de a végén mindig a földre önti a maradékot. Hiába vagyok ott, és hiába próbálnám megakadályozni, annyira fogja ugyanis a poharat, hogy a végén úgyis a földön köt ki a tartalma. Továbbra is vizet iszik az esetek 99%-ban, a maradék egyben szokott mást is- a kedvence a Fanta!!!-de legalább érthető, miért csak 1%!!!! :-))))

A védőnő a valamelyik nap kirohant terepszemlét tartani és olyan érzésem volt, mintha Marcusnak sztahanovi módszerek szerint kéne elsajátítani a dolgokat-ma kockát pakolunk, holnap színeket tanulunk, holnap után állatok hangját utánozzuk...és karácsonyra doktorálunk..én meg csak néztem rá és elkönyveltem, hogy nem változott semmit az elmúlt egy év során. Sőt még a zsírkréta milyenségébe is belekötött, ugyanis a kerek az nem jó csak a szögletes!!! Hogy, hol él ez a nő???????

Beszéd: a legfelismerhetőbb két szó az adda-adjad, és a nem- következtetnétek ebből a két szóból arra, hogy fiúnk van???? :-)

Szavai: Kati, igen, anya, apa, mama, papa, baba, ide, oda.

Mindent megért, és minden parancsot teljesít is-hellyel közzel. A nevét nem mindig érti meg, lehet rossz hangsúllyal ejtjük?!? :-)

Vettünk neki bilit, szeret rajta ücsörögni, de abszolút nem ért meg még rá. Erőltetni meg nem fogjuk. De kitűnően tárolja benne a labdát, sőt rohamsisakként is funkcionál. Minden csak nézőpont kérdése!

tudom ez a nézés sok év múlva sokat fog érni!!! :-)


Végezetül a kedvenc képem!!! Tiszta apja!!!!!!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))))))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Végree! :)
Nagyon jól szórakoztam, a kacsintós meg a védőnénis sztori haláli :) Édes drága gombszem.

Unknown írta...

Muca78csak egy kérdésem lenne tudja a védőnő,hogy mennyi idős Marci