Feeds RSS
Feeds RSS

2008. május 7., szerda

rég voltam...

Rég voltam, rég írtam, most igyekszem kicsit pótolni.

Kezdeném a jelennel. Nem ismeri az órát, ezt hiányosságnak vélem nála felfedezni. Ma hajnali 4.30kor azt hitte reggel van. Jujjj, nagyon rosssz volt. Felállt rajtam, majd a szemem kezdte piszkálni. Nagy nehezen meggyőztem, hogy a kakas is még alszik, na ráhúzott egy órát. Így is még csak 5.30 volt.

A babakocsiban már nem nagyon marad meg. Sőt már nem is alszik benne, eddig legalább nyitott szemmel aludhattam séta közben, de már ez is a múlté. Mint valami artista próbál megfordulni benne és felállni. A sapkákat egyenesen utálja, állandóan leveszi, így közlekedni vele elég muris. Fél kézzel tolom, fél kézzel meg harcolok vele, hogy a sapka a fején maradjon, ő meg a babakocsiban.
Eddig naponta háromszor aludt, ezt sikerült jobb esetben kettőre, rosszabb esetben egyre redukálnia. Így szinte semmit nem lehet mellette csinálni, mert állandóan a nyomában kell lenni.

Május elsején Surányban voltunk. Nagyon-nagyon jó volt! Marci ismerkedett a természettel (fűvel-fával :-))))), kutyával...tollasütővel).







Fejlődése:


Oldalazva lépked a bútorok mentén. A járássegítőjét tologatja, de még túl nagy iramot diktálna saját magához. :-) Állásból leguggol, letérdel és így ül le, már nem vetődik, mint egy katona. Hasizomból felül a babakocsijában, elég nehéz így altatni benne.

Így lépkedünk:





A játékban is kezd partner lenni, nagyon jól el lehet labdázni vele. Én gurítom, ő próbálja visszagurítani. :-) A szoba olyan néha, mint ahova bomba röpült!!! De, ami nagyon jó, ha olyanja van nagyon szépen eljátszik egyedül. A kedvenc játékai, a zenélő mesekönyv, egymásra építhető kocka szerűség-pontosan nem tudom megfogalmazni, forma bedobó, és a labdája.

Szemléltetvén, amit írtam:






Szókincse nem bővült, de ami megvan azt bőszen gyakorolja, az anya az professzionális szinten megy neki!!!

És nagy fiúk lévén már a nagykádban fürcsizünk, tegnap elővettük neki, amit a déditől kapott karácsonyra ajándékba-FP fürdőjáték- ne már mindig a kacsákat gyilkolássza.

És a végére-vigyázzat Ősök! Cogito ergo sum-dehogy, mit találok ki???


0 megjegyzés: