Feeds RSS
Feeds RSS

2008. június 16., hétfő

fogunk, csak fogzunk

Megjelent két csíkocska felül, mert mi nem tudunk egyesével fogzani csakis kettesével. Végülis, ha jól belegondolok, talán annyira nem is olyan nagy baj. Tegnap este emiatt nyűgös is volt lefekvést követően, illetve fel is sírt álmából. De úgy néz ki a Dentinox nálunk beválik. Bekentem neki és már szunyált is hang nélkül 5ig, majd áthoztam magunk közé és fél 8kor vigyorogva ébredt.

Tegnap először fogatmostam neki. Hát nagyon élvezte. Igaz engem nagyon zavar, hogy még nem tudja kiköpni a fogkrémet és ezáltal lenyeli... brrrrr. És Apájával fürcsizett, hát ha nem karmester lesz belőle, akkor úszóbajnok, az tuti. Annyira nem érdekelte, hogy szinte csak szájtól felfelé látszik ki a vízből. Csapkodta a vizet, pacsált, vigyorgott-egyszerűen élvezet volt nézni!

Tegnapelőtt megrendeltük a tortáját is-őszibarackos túrótortája lesz. Már nagyon készülünk, vettem is ilyen kifüggeszthető Happy Birthday feliratú akármit- azért nem Boldog Szülinaposat, mert olyan nem volt- meg lufikat fogunk felfújni és ezzel diszítjük a kertet.Plussz ugyanilyen szalvétát is. :-) Olyan hihetetlen nemsokára egy éves lesz. Egyetlen dolgot nem tudunk még és az a szülinapi ajándéka.
Ja és a keresztelő időpont is megvan, július 20-án 10 órakor lesz. Egybekötöttük a szülinappal. :-)

Mozgás: Este a lépkedést gyakorolta bőszen csakis egyedül. Én felállítottam ő meg "elgallopozott Apáig"(mondjuk 5 lépés). Egyre biztosabb. Már nyújtja az egyik kezét, hogy sétálj vele.
A múlhéten valamelyik nap itt volt a barátnőm a kislányával, aki pont most féléves. Marci azóta folyamatosan hasra vágja magát, és próbálna kúszni! Még kész szerencse, hogy a cicit nem követeli. :-)


Beszéd: Nuku. Anya az megy. Megpróbáltuk anyummal a lapátot is megtanítani (épp ez volt a a kezében), aminek az lett az eredménye, hogy háromszor kimondta, hogy lapát, majd utána mindez pá-ra rövidült. A végén meg már csak mosolygott.
Ellenben megtanulta, hol van a lámpa és mutatja is, ha megkérdem tőle.

Kedvenc játéka a labda és a cipős kanál. Kb akkora, mint ő és piros. Percekre képes lefoglalni őt!!!





0 megjegyzés: