Feeds RSS
Feeds RSS

2008. június 9., hétfő

Melyik cumi a legjobb...

Édes drága Marcipánunk ma cumi felfedező túrára indult. Történt ugyanis, miután egésznap a szájában lógott, délután nemes egyszerűséggel elvettem tőle. Közben szónokoltam, milyen ügyes-nagy fiú vagy. Aha. Az én OKOS fiam egyszer csak eltűnt. Na gondoltam, gyorsan leülök a gép elé, de olyan furcsa csönd szállta meg a lakást. Gondoltam ránézek. És nem tudtam sírjak vagy nevessek. Az ágya oldalára fel van furva egy cumitartó, benne tárolom a kifertőtlenített példányokat, Marci pedig, ott ült előtte és egyik cumit ki a másikat be című produkciót adta elő. Összegzés, ha egy tízhónapos FÉRFI cumizni akar, akkor egy ANYA ezt nem bírálhatja felül (vagyis megteheti, de profibban).

Ezt leszámítva, no meg azt, hogy délután 30 percet aludt egész jó volt a mai napunk.

0 megjegyzés: