Feeds RSS
Feeds RSS

2009. július 22., szerda

Azok az éjszakák... .


Hát elég érdekesek azok a bizonyos éjszakák. Eddig elég jól működött Bende és MArci is. Marci rendszerben átaludta, Bende egyszer kelt olyan 3 óra körül, majd legközelebb reggel 8-9 tájékán ébredt. Azaz egy szavam nem lehetett-persze az első négyesben töltött este volt a kivétel. Na ez elromlani látszik két napja.

A ma éjszakánk történetesen így nézett ki: Apa elment barátaival, hogy tejet fakasszanak Bendének (vagy nekem?!? :-) ). Anyumat megkértem aludjon itt, az este menetrend szerint zajlott, fürcsi, szopi, alvás. Nekem is sikerült negyed 11 körül nyugovóra térnem. Majd Marci fél egy környékén felsírt, gondoltam csak szomjas. Kipattantam az ágyból adtam vizet neki. Majd visszasurrantam a pihe-puha ágyikómba. De a popsim még alig landolt a lepedőn, amikor is újra sírt. Anyum volt olyan kedves hallotta és odament hozzá. Marci azonban közölte ő biza nem alszik tovább az ágyában. Mi tegyünk, mit nem mondtam anyumnak vegye maga mellé, mert ha Bende felkel szopizni, nehogy felsírja. Na, minden szép és jó volt, becsuktam a szemem, gondoltam van még két órám Bende ébredéséig, már épp számolni kezdtem volna azokat a bizonyos bárányokat, amikor is Bátyus (így hívja magát), éktelen visításba kezdett és csak ennyit lehetett hallani ANYA-ANYA-AAAAANNNNYYYYAAAA! Mint, akit kivertek az ágyból mentem át, próbáltam megérteni, mi történik, és Marcit bírásra marasztalni, de nem és nem. Ő mellettünk akart aludni. Na hát üsse kavics gondoltam, nem nagy gond, majd Bendét ügyesen halkan megszopiztatom, ha aktuális lesz. Immáron harmadszorra próbáltam kényelmesen elhelyezkedni ágyikónkban és a bárányokat maradásra bírni, amikor is Bende kezdett el nyüszögni és innen kezdetét vette a vége láthatlan nem alvás. A szopi kontra cumi párossal próbáltam álommanót előcsalogatni, de valahogy csak nem sikerült. Egy biztos, ha másnem a hasizmom tökéletes lesz, ahányszor ki keltem és lefeküdtem hajnali kettő és fél négy között. Végül feladtam magam mellé vettem, rácsatlakoztattam a töltőállomásra és elaludtunk. Összegezve fél egytől fél négyig semmit nem aludtam. Ennek ellenére, drága Marci-abszolút kipihenten-hétkor közölte velem, aja piiisiiiiiii!!!! Így nem volt más választásom enyhe másnapos érzéssel kikászkálódtam és összehoztam a találkát Édes Fiam és a nagyfajanszisten között. Innen már csak jobb lehet?????

3 megjegyzés:

kata05 írta...

Hát ez nagyon jó!! :-)

Ide is megírom....a képeim :-)

Maretimo Garden írta...

Kitartás!Reméljük nem lesz ebből rendszer...

TRita írta...

Sztem ez max. 1-2x majd ismétlődik. Marcika csak ott akarta tudni magát anya mellett:)