Feeds RSS
Feeds RSS

2010. január 12., kedd

3 év

Jelenleg összesen 3 évesek a gyermekeim. Bendő fél, Marci kettő és fél. Tellik az idő... .

Bendővel tegnap voltunk fél éves státusz vizsgálaton. Angyalbögyörődumdumgolyócskánk 10140 gramm és 71 centi. Fejkörfogata 47,5 centi, míg a mellkasa 52 centi!!!!!!! Foga egy darab se, és ahogy a doktor úr mondta -Jönni fog a foga....majd valamikor. :-) Amit én egy cseppet sem bánok, amíg ilyen aktív ciciista.
A hozzátáplálással is jól haladunk vagyis döcögünk, mert én nem diktálok nagy tempót. Kóstolta már az almát, őszibarackot és a banánt-ami annyira nem ízlett neki. Egyszer kap egy nap délután 4 óra környékén.- A többi még szopi.

Jelen: Betegek vagyunk, Bende kivételével. Apa kezdte a múlthéten, de viszonylag gyorsan túljutott rajta. Orrfolyás és más semmi. Nálunk ugyanez, vagyis Marci lázas is volt. Ma még csak 37,8ig ment fel neki, dehát most jön az este. Ami furi, hogy bár tüsszögni tüsszög, de azért nem ömlik a nózijából a váladék. A szemecskéi viszont olyan kis bágyadtak. Mivel tudja, ha eldugul a nózija akkor leszívjuk, már jó előre közli, hogy - Jön ojjombból levegőt. :-)
A slussz poén, sokáig nem jártunk tornázni (ahogy Marcus mondaná tornanini Kiszti nini), nehogy elkapjunk valamit. Nos tegnap lementünk jó kedvűen tornázott és játszott, majd hazajöttünk, de akkor már 37,7 volt a hője. Ennyit arról, hogy bárhol bármit össze lehet szedni nem kell, ahhoz gyerek közösségbe menni.
Nekem annyi hasznom volt, hogy utána kérdezősködtem az óvodáknak. Nehéz szülés lesz... .

Marciszáj:

Pontosan tudja, hogy a dvd lejátszón melyik gombot kell megnyomni ahhoz, hogy be tudja rakni Thomast. Ma is ezt tette, majd határozottan odaállt elénk és megkérdezte: - Hol a tányíjátó???????? azaz a tattínyó korszaknak vége. :-)))))))))))))))))))))))

Marci és a Micamackós pelusozása:


4 megjegyzés:

TRita írta...

Zsu!
Hát ez nagyon aranyos!!!!!!!!!!!

Jobbulást nektek!

Gurgi

Zsú írta...

Köszi szépen!

katica írta...

Az én unokáim a legszebbek( merje valaki azt írni, hogy nem)és nagyon fejlettek okosak!!Van összehasonlítási alapom, mert az óvodai csoportomban sok idősebb gyermek nem olyan fejlett , mint Marci!!! Csak így tovább!!! Kati mama

Maretimo Garden írta...

Kész vagyok,csúcs:)
Most,hogy netkozelben vagyok,olvasgatom a lemaradasomat itt a blogodban...