Feeds RSS
Feeds RSS

2010. január 1., péntek

Új év: 2010.01.01.

A jelen:

Megpróbálnám összefoglalni, mit tudok most, és mit tud Bende.

Kezdeném Benduskával-így hívom őt. Bendőcske 10 kiló és jóval 70 centi felett jár. Hogy pontosan, mennyi nem tudom, de mentségemre legyen mondva anya sem tudja. Csak annyit látok, amikor anya bosszúsan megszólal a pelenkázónál állva, Na Bendőcske ezt is kinőtted. Pár nap múlva fél éves lesz Öcsisajt, szalad az idő. Háton mindkét oldalára forog, pillanatok alatt tud hátról hasra fordulni, és hosszas nézelődés után úúúúúgy üvölt, hogy fordítsuk vissza. Persze meg tudja azt is csinálni, csak hát nem akarja (látta anya kétszer is, hogy eme tudás birtokában van). Minden térgyat meg fog, magához húz és betömi a szájába. Mostanában a fekvés már nem pálya neki, de az üléstől még messze van.
Már nemcsak anyatejet szopizik, hanem kapott almát is. Anya szorgosan reszeli neki, mert hát nem véletlen Bendő a beceneve, minden csepp eltűnik benne. De azért a mi cicihuszárunk még!!!Jaaa, tegnap betömtem a szájába egy sümpkumplit. Na apa ezt nem értékelte.... .
Éjszaka??? Na az attól függ, ha anya mosolygósan ébred, akkor szuperül aludt, ha karikákkal a szeme alatt, akkor Beduska egy párszor tankolt az tutiii!
Foga, nincs és nem is úgy néz ki, mintha jönne neki.
Összegezve, a legjobb testvér!!!

Én, Rettegett Márton, 14 kiló vagyok, 90-en valahány centi, 16 fogam van, de annál több eszem. Megtanultam beszélni, egész nap csacsogok és Wc-be intézni a dolgaim. Néha keverem a szezont a fazonnal, de nem mindegy, ha az ősök megértik? Tegnap a pápai áldást néztem, amit anyáék az esküvőjükre kaptak. Mondtam apának, hogy ott a PAPA. Apa elég furin nézett, mire leesett a tantusz neki. A Tv-ben a Tetves várost szoktam nézni, tudjátok amiben a Cicó van. Anya meg szakad a nevetéstől, ki érti ezt???? És a kedvenc szavam a wc frissítő-vícífícítő. :-)))))))) A szívószál továbbra is FIAFON!

Mozgás koordinációs problémám nincsen, pörgök-forgok, lemászok és fel-kivétel nélkül MINDENRE!!!

Evés viszont hadilábon állok. Nem szeretek enni, csak csókit, sümpkumplit, katonákat, de akkor és csak akkor, ha fogpiszkálóra van felszúrva, fagyit, csípszet. És imádom a Fantát!!!

Mondókákat, énekeket nagyon szeretem, különösen a Mikájus dalokat! Szeretek legózni (duplo), nyomdázni, de csak akkor, ha könyékig festékes leszek, mindent atomjaira szedni-például a fürdőszoba polc, kiakasztójának csapágyát.

Na meg aludni. Azért anya nem panaszkodhat, délután alszom másfél-két órát, valamint este 9-től fél 8-ig.

A jövőre nézve megszeretnék tanulni biciklizni, rajzolni, festeni, mondókázni, de mindenekelőtt megfogadtam, hogy ugyanolyan jó testvér és gyermek maradok, mint amilyen voltam.

0 megjegyzés: