Feeds RSS
Feeds RSS

2010. január 13., szerda

B, mint betegség

Bendőcske is lebetegedett. Már tegnap este nagyon nyugtalanul aludt, azaz 10 órakor felsírt és onnantól többször is. Majd úgy 11 környékén magam mellé vettem. Egy kicsit rossz is, mert én szoktam mindenkinek mondani, ha egy gyermek nyugtalanul alszik, akkor lehet, hogy lázas. És én most nem is gondoltam erre, pedig minden okom meg lett volna rá, mert én kifejezetten ramatyul voltam estére. Reggel felébredt jókedvűen és amikor pelusoztam át már gondoltam, hogy gáz van, mert olyan forró volt a kis teste. 38,2-öt mutatott a hőmérő. Most alszik a drága, remélem gyorsan túl leszünk rajta.

Marcus már jobban van. Tegnap egész nap 37,8 volt a hője, de estére leesett, és azóta hőemelkedése se volt. A szemei ugyan még csillognak, és folyik a nózija, de ez már a gyógyulás kezdete.

0 megjegyzés: