Feeds RSS
Feeds RSS

2011. október 28., péntek

13. hét

Ma töltötte minimanó a pocakomban a 13. hetet. Kedden voltunk a 12 hetes ultrahangon, ahol mindent a legnagyobb rendben talált az ultrahangos néni. Pont a korának megfelelő a mérete, szépen megvolt az orrcsontja és a nyaki redő is tökéletes (1,3 mm) és az ülőmagassága is extrém méretű 64 mm. :-) Ami miatt egy kicsit vigyázni kell, hogy a lepény mellső falon kissé mélyen tapadt, de majd B. doktor úr jóóól megmondja, mit kell tenni. Ha hinni lehetett a szemünknek, akkor szemünk harmadik fénye is kisfiú, de erre azért még nem merek alapozni (bár nekem is ez a megérzésem), majd a következő ultrahangon biztosan kiderül.
Hátra van még egy vérvétel, EKG, háziorvos és fogászat. Azaz elég cefetül állok velük, de mikor legyenek a gyerkők betegek, hát amikor ezeket el kéne intéznem.
Én jól vagyok, mondhatni erejem teljében. Ezidáig sikerült 80 dekát híznom, minden ruhám tökéletesen passzol rám. Így nem mostanság kell majd a kismama boltokra rárontanom. Merthogy szekrényem mélyén lapul ezer ruha, amiből egyik sem jön rám (szerencsére)-kb. kétszer akkorák, mint én vagyok most. Most, mert a mostani induló súlyom és Marcival való terhességem induló súlya között 9 kiló a különbség, mínuszba! :-)

Pocaklak (12. hét)...:


  ...és lakója.

2 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Még egyszer és ezerszer is gratulálunk a 3. gyerkőchöz!!!! Nagyon-nagyon csini kismami vagy!!!!!!

Zsú írta...

Köszi szépen!!!!!