Feeds RSS
Feeds RSS

2012. április 4., szerda

közeledik-közeledik

Hétfőn voltam dokinál. Kérdezte mizujs? Meséltem, hogy biza sokat keményedem (múlthét szerdai hidegfront óta). Félig viccesen-miközben kászálódom fel az asztalra-megkérdi az, mit jelent. Gondoltam megvizsgál úgyis rájön, révén, mire lefeküdtem, mintha egy kőtömb lett volna a hasam helyén. Hát kikerekedett szemekkel közölte, hogy azt hiszi tudja, miről beszélek. Enyhe pánikkal a hangjában mondta, hogy a mg-ot emeljem fel 3-szor 1-re, mert ennek a gyerkőcnek még nőnie kell. Iziben levette a kenet mintát, remélem semmit nem találnak benne. Kaptam beutalót vérvételre és ultrahangra, amit holnap gyorsan meg is ejtek. :-) Aztán jövőhét szerdán megyek először ctg-re és akkor megbeszéljük a császár időpontját. Persze mondta, ha addig is megindulna a szülés menjek. :-))))
Mondjuk egyre jobban állok már "a fészekkel". Kisruhák kimosva-már csak egy adag takaró-fejvédőszerűség várja a sorsát. Ennek az egy negyede már ki is van vasalva. A kórházi pakk még nincs összekészítve, így remélem holnap minden okés lesz az uhu-n.

2 megjegyzés:

hemej írta...

Zsú ++++ tudom "könnyü" mondani de vigyázz magatokra és amikor csak teheted pihi,pihi,pihi....

kata05 írta...

Sebi csak maradjon a helyén....tudod április 20 :)