Feeds RSS
Feeds RSS

2012. március 30., péntek

35. hét +13,1 kiló

Csak úgy rohan az idő. Megkezdtük a 36. hetet. Ha a 40-et nézzük akkor is már csak 35 nap lenne a végéig. Így, hogy császár és előbb fog érkezni, még kevesebb, azaz kb. egy hónap múlva Sebi már itt lesz közöttünk. Izgalmas napok, hetek elé nézünk. Továbbra sem szereti a hidegfrontokat, ma reggel is jókat keményedett, görcsölgetett, de hát már talán ez a dolga. Viszont még ne akarjon jönni, mert se kiságya, se bölcsője, se pelenkázó matrac, a tiszta vasalt illatú babaruhák hiányáról már ne is beszéljek. Nekem még kell bő két hét, míg minden készen fog állni az érkezésére, amiben persze benne van Húsvét.

Viszont legnagyobb örömömre sikerült letisztázni, hogyan is fog a fiúk élete alakulni, míg kórházban leszek. Ugye ahhoz ragaszkodtam-és végül is akikkel erről beszéltem mind igazat adtak-, hogy járjanak oviba, bölcsibe míg én kórházban vagyok. Apa reggel elviszi őket-végülis 6-tól mindegyik intézmény nyitva-és délután Kata összeszedi nekem. Ha minden jól megy-és miért is ne-csak három napról van szó, bízom benne a negyediken hazaengednek. Majd délután jönnek hozzám és Sebihez. Szegény D-nak már nagyobb gond, hogyan oldja meg a szabadságát-már kivegye, amíg én kórházban vagyok, vagy csak utána, meg egyáltalán hány napot is tud megoldani... . Mindegy is ezen a részén nem görcsölök, ha két beteg gyerekkel elbírtam akkor menni fog az két egészségessel és egy újszülöttel. .-))))

A parám, hogy tegnap megtudtam április 27-én lesz az anyák napja az oviban. Így vagy megszülök addig-amúgy ez a tervem 04.24. vagy csak utána. Az óvónénik kedvesek voltak és mondták majd apával hazaküldik az ajándékot, de én nem szeretném, hogy Marcusnak rossz legyen az, míg más anyukája ott van/volt, addig én nem. Így ha sikerül a tervem én biza összekaparom magam arra a 10 percre és ott leszek! :-)

Szóval már amolyan izgulósan, hogyan "leszősen", készülődősen, de cseppet sem fáradtan telnek ezek az utolsó hetek Sebivel a pocakban.

1 megjegyzés:

frocli írta...

Hát egy gyerkőc mellett is kihívás az újszülött, de kettő mellett főleg! Sebi biztosan kibekkeli a 3-4 hetet, hogy addigra minden elkészüljön számára idekint!