Feeds RSS
Feeds RSS

2009. május 3., vasárnap

A világ legszebb napja!

Minden kedves Édesanyának, leendő Édesanyának, Nagymamának és Dédinek kívánunk Nagyon Boldog Anyák napját!!!
/Különösen A mi Nagyijainknak, Dédinknek és Katának!!!/



"Édes-kedves Nagyanyókám,
Anyák napja van ma!
Olyan jó, hogy anyukámnak
is van édesanyja.
Reggel mikor felébredtem
az jutott eszembe,
anyák napján legyen virág
mind a két kezembe.
Egyik csokrot neked szedtem,
ödakünn a réten,
Te is sokat fáradoztál
évek üta értem.
Kimostad a ruhácskámat,
fésülted a hajamat,
jóságodat felsorolni
kevés lenne ez a nap.
Köszönöm, hogy olyan sokat
fáradoztál értem,
és hogy az én jó anyámat
felnevelted nékem. "


3 megjegyzés:

Kata05 írta...

Valamin mindig meg kell hatódnom! :-)

Névtelen írta...

Khm, hol késik az újabb bejegyzés?

Unknown írta...

nem voltam számitógép közelben ,de mikor elolvastam számitógép közelben szem nem maradt szárazon puszi Nagyi