Feeds RSS
Feeds RSS

2009. május 8., péntek

Salallaallááááá

Marci három napja egy hang nélkül végigalussza az éjszakát. Persze este mellettem alszik el kint a nagy ágyon, de aztán Apa berakja az ágyikójába és reggel fél hétkor hallani, hogy AJA-AJA-APPPPPA, így jelezvén, hogy ő biza készen áll az az napi csínytevésre, vagyis fogalmazhatunk úgyis kipihente az előző napit. :-)

Az esti elalvás az még egy érdekes kérdés, mert van, amikor egy hang nélkül lefekszik mellém és már alszik, van, amikor még három kört fut, plussz hisztik tömkelege. De előbb-utóbb csak megtanul magától is elaludni. Az érdekes, hogy csak mellettem alszik el. Tegnap Apa feküdt oda meglátott engem, már fogta a kispárnáját és spurizott hozzám. Végre valami, ami csak hozzám köthető!!! :-)))))) Így elég érdekes lesz, ha Bende is megérkezik elképzelem, amint egyik oldalamon Marci a másikon Bende, jujujjjujjjjjjj. Nézzük pozitívan addigra veszünk Marcinak gyerekágyat, hátha tetszeni fog neki annyira, hogy menni fog az egyedül elalvás.

Mindenesetre ez már tök jó, hogy átaludta az éjszakát, a többibe meg bízzunk, hogy megoldódik. Mondjuk nem is csodálkozom, hogy úgy alszik, mint akit leütöttek, amennyit képes volt az elmúlt napokban hisztivel tölteni, az engem is kimerítene. Sokszor már a hallgatása is fárasztó-tipikus esete, ha jobbra állok azért, ha balra azért. Valahogy semmi sem jó neki, és hát a hallásával változatlanul problémák vannak. Tegnap fél óra alatt háromszor öltöztettem át... .

Szobatisztaság: Nem tudom, kinek hogy sikerül(t) rászoktatni gyermekét, hogy a végtermék helye a wc illetve bili, merte Marci ezt nem akarja tudomásul venni. Pontosan tisztában van a pisi-kaki fogalmával (és ezt onnan tudom, hogy párszor volt már, hogy ráültettem a wcre nem pisilt, majd leszedtem és míg húztam föl a pelust becsurgatott és közölte pisi), sőt azt is tudja, hova kéne csinálni, és hogyan, de ő nem-nem akarja. Pedig, amikor megvettük neki a bilit januárban annyira lelkes volt, de valahogy ez alábbhagyott. Hiába adok rá csak alsó nacit hátha zavarja, ha bepisil, de nem, őt ez sem zavarja, képes lenne megvárni, amíg megszárad rajta. Jó-jó tudom nem szabad türelmetlennek lenni, csak nem értem, ha tisztában van a fogalmakkal, akkor, miért nem hajlandó alkalmazni.

0 megjegyzés: