Feeds RSS
Feeds RSS

2009. augusztus 18., kedd

Rohanás

Rohannak a napjaink, mintha kergetnék. Vagyis én kergetem, de soha nem érem utol. Annyi mindent eltervezek, de ha a felére sort kerítek akkor már sikeresnek mondhatom a napom. Ma épp egy ruha hegyet sikerült eltüntetnem a vasaló állványról, naggyon büszke is vagyok magamra, csak épp mást se csináltam reggel óta, mint vasaltam. Persze kompromisszumok kellenek ilyenkor, azaz ma nem főztem, hanem rendeltem a kajcsit. Aztán a hétre még terveztem takarítást, meg, meg, meg. Ugye ez a hét rövid, mert Apa csütörtöktől itthon van, és hát ilyenkor annyira jó együtt lenni, egymással foglalkozni, hogy nem szeretném ilyen hétköznapi szürke dolgokkal "színesíteni" ezt a négynapos ünnepet. A lényeg, hogy bár ketten vagyunk Bendével-mert szélvész királyfink három napos táborban van ahogy ő mondaná az ódoában-egyszerűen úgy érzem kevés a 24 óra.

De nem panaszkodom, sőt élvezem, hogy most Bendusra koncentrálhatok egy picit-és még mielőtt bárki fejében is megfordulna jelezném ugyanúgy IMÁDOM a nagyobbik lurkónkat is, csak ha ő is itthon van, akkor gyakorlatilag csak vele kell(ene) foglalkozni, így Bendusra kevesebb időm(nk) jut. Például tegnap láttam először igazán sírni-dühből, mert a cici nem rögtön de azonnal repült a szájába, vagy ma először kaptam mosoly halmazt. Persze ehhez az kell, hogy nyugodt körülmények között hosszasan bambulhassam őt. Egy valamiben nagyon hasonlít bátyuskájára ő is elvakult ciciista, amit a méretei is igazolnak (öt hetesen öt kiló). Ezért nem is értem, hogy lehet az míg más szoptatás nélkül fogy 17 kilót, addig én folyamatosan termelek és termelek-akár 200 ml-ket, ha a fiatalúr úgy kívánja, és mégis plussz 9 rajtam maradt.... . Nagyon harcias is tud lenni és kiáll az igazáért-azaz addig sír és sír, amíg nem teljesül a kívánsága. Ez többnyire kimerül az anya add ide a cicit, vagy a nem látjátok mennyire unatkozom vegyetek már fel sírásban. Sőt, nem is harcias, inkább akaratos és makacs. Na ezekért Marcinak sem kell a szomszédba mennie. Tegnap voltunk a hathetes koponya, csípő és hasi ultrahangon szerencsére mindent a legnagyobb rendben találtak. Meg is állapította a doktor bácsi, milyen jó kisfiú, hát persze vendégségben már csak így megy. A hétvégén is voltunk egy családi jó barátnál (ott is születik egy picifiú szeptemberben), ki raktuk az erkélyre a jó levegőre, három óránként felébredt enni, és már szunyázott is. Na jó persze éjjelre meg lett az eredménye, hiszen hihetetlenül kipihent lett, ráért három óránként enni. :-)

Apropó Marcus. Anyum ovija ezen a héten a Hárshegyen táboroztat. Még régebben felmerült a gondolat, hogy esetleg mehetne vele, hisz ott nagyon jó levegő van, és hát nem utolsó sorba gyermekek között van-akiket mostanában nagyon szeret. Ma reggel is mondta már, hogy ódoa. Állítólag nagyon sokat homokozik, és lovacskázik, valamint jó étvággyal eszik. El is gondolkoztam, hogy szeptembertől kéne neki a tornán kívül valami gyermek közösséget keresni, csak hát ez nem olyan egyszerű. A családi napközik nagyon drágák, bölcsibe pedig nem vihetem heti kétszer négy órára. Persze nagyon hiányzik és rendkívül furi, hogy nincs velem. Azért egy anyában mindig ott van az aggodalom, vajon, mit csinál most-bízom benne, hogy nem esik fejre, nem nyel mellé...-megjegyzem mellettem is történhetnek ilyenek, de ugye olyankor más elbírálás alá esik. Érdekes úgy dm-ben vásárolni, hogy valaki nem kommentálja épp mi mellett haladunk el (múltkor a biztonságiőr nevetett, amikor a fogkefék mellé értünk és Mari felkiáltott, hogy SIKAMIKAAAA), és ne szeretné azt rögtön le is venni, hanem szépen andalogva, jól átgondoltan vásárolgatni.

Na, de csak csütörtökig nincsen, utána meg Apa itthon lesz négy teljes napot. Bevallom nagyon várom. Egy biztos egyik nap elmegyünk a Balcsira strandolni. Annyira rég tervezzük és mindig közbejött valami, áthúzódott a számításunk, remélem most nem így lesz. (ráadásként ugye most telik le a hat hét....... :-)))) )Csütörtökön szeretnék kimenni a repülő bemutatóra, bár még gondolkodom rajta, mert lehet Bendének még túl hangos lenne. Aztán 23-án a nagypapához megyünk, mert neki névnapja lesz csütörtökön, Bucinak meg ma van a névnapja és a hónap elején meg a szülinapja volt, és nagy banzájt szerveznek. Így már csak a szombat kiadó, de szerintem akkor sem fogunk unatkozni. :-)

Pár képecske:
























































































A képekhez a megjegyzésem csak annyi, hogy rég óta most van először kedvencem és azaz első-hogyan lehet meztelen popsival, fél pár zoknival a lábunkon a falról a matricát kapargatni. Azaz pisi után rendetlenkedni. :-)))))))))))))))))))))))))))

1 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Odoa:)
A kepek tunderiek,hat az elso kep az tenyleg csucs:)
A kilok lemennek majd,ne aggodj!!!Hisz csak most szultel!!Es azert ment mar le!
Orulok,hogy minden okes volt az UH-n!
Nalunk "sikasika" a fogkefe:DDDD
Remelem eljuttok Balcsira,szep hetveget Nektek!!!!!!!