Feeds RSS
Feeds RSS

2009. augusztus 12., szerda

Szobatisztaság

Azt hiszem egy fordulóponthoz érkezett a mi pici nagyfiúnk (ahogy én szoktam még mindig hívni-BABA) élete, szobatiszta lett. Bár érdekes ez a fogalom, mert az utcán sem pisil be... . :-) Ha pisilnia kell szól, hogy Piiiiisiiiii, ha kakilnia kell mondja, hogy Piiiiissssiiiii, azaz nálunk a szobatisztaság kulcsszava, hogy pisi. Ha véletlenül becsusszan a kaki, akkor megvonja a vállát és közli, hogy szóóóótam. Mondom, mikor?????? Amikor már bent figyelt a barnamaci? Ezzel a kis hibával együtt, nagyon együtt működő etéren. Sőt éjszaka sem pisil be, akkor is szól, csak az én agyam nem állt át és sokszor csak reggel esik a tantusz, hogy Marcus, mit is mondott éjjel. (pircsifej)
De a kakis sztorik deluxa, amikor Dani épp telefonált, és készülődtünk valamerre. Én álltam a fürdőben épp sminkeltem, és mintha egy pillanatra megállt volna a levegő körülöttem, majd valaki olyan furcsa hangokat ad ki mellettem. Odakaptam a fejem és Marcus állt ott, olyan furi arckifejezéssel. Mondom, mi történt???? Ő meg mondja kakkkkki. Ó, rohanjunk a wc-re lelkendeztem, de abban a pillanatban átsuhant az agyamon, hogy akkor szokta így mondani, amikor már bement a bugyiba. Ó, bekakiltál?-kérdeztem és akkor fordított hátat nekem és megláttam, hogy nincs rajta alsógatya. Abban a pillanatban állt össze a kép, vizuálisan is nem csak az agyamban, mert a gyerekszoba szőnyegére tévedt a tekintetem és ott figyelt az aznapi végtermék. :-)))))))) Persze azért közölte velem-szóóóóóótammmmm!!!!!!!!!!!!!!!

A kedvenc szava ebíd után-azaz akkor kap csokit vagy édességet. Azonban eddig neki a csoki volt az ebíd után, mígnem nagy nehezen megértettük vele, hogy nem a csoki márkája ez, hanem majd akkor fogja megkapni. :-))))

Bende és a hihetetlen fejlődése:

Hétfőn egészséges tanácsadásra vittem Bendét, míg Marcira anyum vigyázott. Igaz őt is vinni kéne a két éves státuszra, de most Bendét fontosabbnak tartottam. És, hogy miért nem viszem egyszerre őket? Mert Marci, ha meglátja a doki bát elkezd visítani, mint akit nyúznak. Így jobbnak tartottam kettesben menni a legkisebbel.
Hát a mi kis dagadt mackúnk 4600 gramm és 57,5 centi. Azért ez nem semmi, hogy hízott 1200 grammot és 3,5 centit egy hónap alatt.

2 megjegyzés:

kata05 írta...

Nagyon jó lett az új külsője a blognak!!

Marcus nagyon ügyes, és azért a beszéde se semmi a szobatisztasága mellett!! :-)

Bende, meg egyszerűen zabbantani való!!

Maretimo Garden írta...

Marci olyan ügyes!!!!
A szőnyegrekakilós sztori:D
Szótam:D Ebíd után:D HALÁLI szövege van!!!