Feeds RSS
Feeds RSS

2008. szeptember 17., szerda

Az én okos fiam!

Marci nagy cumikirály még mindig, és nem is áll szándékomban egyenlőre leszoktatni. Tudom vannak ellenvélemények, de ha nem adtam volna neki oda anno, akkor a cicim már tuti lecsatlakoztatható lenne. A lényeg, hogy ma, csak annyit látok berohan a hálóba, majd ki hozzám és veszettül mutogat. Nem értettem. Próbáltam a tárgyakat nevén nevezni, szegénykém meg csak veszettül rohan ide-oda és közben magyarázott ezerrel. De nem értettem, na erre veszett kíváncsi lettem és gondoltam bemegyek vele, erre kiderült, hogy azt akarta, hogy az asztal tetejéről vegyem le neki a cumiját. Olyan boldog lett, amikor odaadtam neki!!!

A másik, a kiságyának a középső két rácsát kivettem. Az egyik fórumon, amit olvasgatok pont ez volt a téma. Nos, tegnap próbaképp kivettem, hát annyira nem érdekelte őt, de ma a kiságyában volt a hatalmas macija, (kb. két fejjel magasabb, mint ő)és úgy gondolta, hogy ő biza kiráncigálja a kis lukon a nagy medvét. Hát dolgozott a lelkem vagy 15 percet, mikor is feladta, mert a lukon csak a féllába fért ki. Azt hittem megzabbantom.

Okosodik az én nagy fiam!!! Múltkor rájött, hogy a lavorba beletud ülni, abban ücsörgött, vagy 10 percet és nagyon tetszett neki! Pláne, hogy előtte kipakolta a pelenkáit és azokat tépdeste, rágcsálta...

Íme:



És büszke vagyok rá, mert olyan szépen el tud játszani már magában (na jó nem órákat, de azért 20 percet tuti).

Autózik:



Duplóval játszik:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Márton koránál sokkal fejlettebb!!Azon kívül, hogy szép is ,és okos is!!!Egy óvónéni!!