Feeds RSS
Feeds RSS

2008. szeptember 17., szerda

nyaralás 2008.08.02-08.09

A nyaralással szerencsénk volt, mert az augusztus egy kissé szeszélyes volt, de akkor, amikor mi bevettük Balcsit gyönyörű idő volt. Balatonmáriafürdő-alsón béreltünk egy 4 szobás házat, és az egy rém rendes család elindult vakációzni.

Már az érkezésünk is érdekes volt, mert a másfél órás utat a hatalmas dugó miatt 4 óra alatt sikerült megtennünk, úgy hogy Marci előtte való nap lebetegedett és lázas volt. Ettől eltekintve-malőr :-)-abszolút jó volt, tökéletes és még pihennünk is sikerült. Egy valamit viszont sikerült megtanulnom: az igazság tényleg odaát van!

Indulunk már?

Na most alaposan szemrevételezek mindent a nagypapával...

Apával, asszem a telefonját szeretné kiszedni a kezemből, dehogy, miért??? Nem értem...

Csini a fürdőgatyóm???

Esti csendélet!

Keresztanyuval

A Balcsiban növesztettem még a szempilláim

Na most eltolom a kocsit...

...nem sikerül így inkább megkóstolom.

Apa



Nagyi hason...ugye, milyen szép barna!

Nagyikkal fagyizunk.

Na így nem sokat lehetett látni, mert sok érdekes dolgot kellett felfedeznem.

Elfáradtam, pihentetem a szemeim.

Huppsz, rutinos csikk szedő lettem.

Én bepakoltam, indulhatunk!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A nyaralás isteni volt, ha egészségünk és a család lelki állapota megengedi, mi szívesen ismételnénk!!!