Feeds RSS
Feeds RSS

2008. szeptember 4., csütörtök

tyű, miről is írjak

Nem is tudom, hol kezdjem. Először is a számlálót nézve, bocsánatot kérnék, amiért hanyagoltam a blog írást, de nem volt időm rá.
Nyár volt, próbáltuk kihasználni és a dédinél a kertben töltöttük az időnk nagyrészét. Másodjára férjhez mentem, Apa meg megnősült :-) és sok időnket elvette a szervezés. Harmadrészt meg nyaralni voltunk :-).

Fantasztikus volt minden. És kár, hogy vége, nehéz belerázkódni újra az unalmas hétköznapokba.

De ígérem innentől folytatódik Marci naplója. :-)

Marciról:

Szerintem hatalmasta nőtt két hónap alatt, a centi szerint nem. Állítólag összesen másfél centit???!?? A 21-es szandiját pont most nőtte ki, még így a nyár végére jó lesz-elég nagylábon él az úrfi. Fogakat nem nagyon növesztett, 13 hónapos korára összesen 7 foga van, de ezzel is tökéletesen megrág mindent. Szavakat nem mond még, de a hangutánzása tökéletes. :-) Viszont nagyon ügyesen galoppozik, négykézlábazást már egyáltalán nem használja közlekedésre.

De inkább beszéljenek a képek helyettem!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Kilyukad az oldalam, annyira várom a képeket ;)

Zsú írta...

bocsi-bocsi, de el vagyok havazva...ígérem rakom :-)