Feeds RSS
Feeds RSS

2008. április 21., hétfő

Az elmúlt egy hét!

Így visszagondolva nem is nagyon tudom, mi történt az elmúlt egy hétben. Marci napról-napra fejlődik ez nyilvánvaló. Állandó felügyeletet igényel, mert ha egy pillanatra nem figyelünk oda, akkor vagy százon megdöntjük a sprintet vagy vetődünk utána, mint a katonák. Kedvenc célpontjai még mindig a komód fiókok, a dvd-s polc és a számítógép. Kiváltképp az utóbbi (ezúton is örök hálával tartozom az édesapjának, aki megtanította egy ujjal nyomkodni a tárgyakat).


Ha megpukkadtok és kánonban üvöltitek, hogy Márton azt nem szabad, akkor is kiveszem a dvdket!!!!! Punk-tum!!!!





Tehát már mindenhol feláll, a kiságyában lépeget, int pápát és tapsikol. Ja és egy érdekes dolog. Sokáig nem tudtam rájönni, ha megkérem, hogy intsen pápát és ezt illusztrálom is neki, akkor, miért kezd el tapsolni-ez már rendszer nála. Rájöttem, mert abban a pillanatban, amikor megjutalmazott egy pápával elkezdtem örülni, mint az a bizonyos majom, annak a bizonyos testrészének és mit csináltam??? Na, mit????? Hát persze, hogy tapsoltam. Ergo szerintem ő azt hiszi, ha én pápát intek neki, akkor neki tapsolnia kell. :-))))))
Újabb szavai/ hangjai: anya (na nem így, nem ebben a formában, de tuti mondja :-)), koty-koty, ada, ésss tisztán mondja, hogy nem.

Voltunk védőnőnél is méreckedni. 10020 gramm és 74 centi- a védőnő szerint-szerintem meg elmérte a hosszát. Ja és 30 grammot fogyott?????!!!!????

Megnőtt az étvágy is-ezt főleg az üveges ételeken tudjuk lemérni, eddig elég volt egy üveg, most már másfél kell. Jujujujjjjj, mi lesz még itt... :-))))))))))

Hétvégén voltunk vásárolni. Elvileg nekem, mert esküvőre megyünk és nincs egy göncöm se, ezt ti nők értitek ugye??? :-))))Nos, nekem továbbra sincs, mit felvegyek, de Marci nyárom már strandolhat:







































Azt hiszem most mennem kell, mert a kis Törpeterroristánk tudtomra adta, ha nem megyek, segít leszedni a frissen mosott ruhákat... :-)))

3 megjegyzés:

Mediacezar írta...

Azért az Apjára néha hallgat!

Névtelen írta...

Naggyon dögös szerkó, ez igen :)
Zsú, szerintem lazán kölcsönvehetnéd az eskire, tutti nagy sikered lenne :)

Zsú írta...

Kata, :-)))))