Feeds RSS
Feeds RSS

2008. április 22., kedd

Egyszer volt, hol nem volt....

Hát inkább, hol nem volt...éjszaka. Ma úgynézek ki, mint akin este végigment egy kamion. Marci mostanában úgy döntött, hogy köszöni szépen napközben nem szopizik (sokkal érdekesebb annál a világ--ANA DÓDOZOM), de éjjel biza bepótolja. És mindennek tetejében hajnali 5.30kor nem az Apja fején ugrál, hogy APA reggel van (ezt Malacka hangján képzelem el), hanem engem babrál, engem aki nem alszom, hanem mint egy benzinkút töltöm fel a fiam. Félre ne értsétek, tényleg nagyon szép volt szoptatni, de számomra csak VOLT. Biztos sokan megkövezné(t)nek, de számomra már terhes, hogy egész nappal "ügyelek", és még éjszaka is. Ettől függetlenül a kényelmem érdekében nem áll szándékomban elválasztani, de eufórikus örömöt se várjon tőlem senki.

Na, de miután felébreszt és miután valóban fel is ébredtem és rámmosolyog, nos ennél szebb érzés a világon nincs.

Tegnap, délután elsétáltunk Apa elé, és fagyiztunk egyet és Marcit is meghintáztattuk. Igaz a hinta annyira nem érdekelte, mint a körülötte lévő sok gyerek. Most kezdi felfedezni, hogy nem csak mi vagyunk, hanem vannak mások is körülötte. Sőtttt. Szombaton megfogta egy kislány kezét-én csak egy sanda mosolyt eresztettem meg, míg az Apja hangosan tette mindezt, mint aki azt mondaná ez az én fiam, pont időben kezdi. :-)

Végül egy videó-Marci és a tényképelőgép:

2 megjegyzés:

Mediacezar írta...

Egy mosoly mindenért kárpótol. Kókuszfej egy energiabomba!

Unknown írta...

nagyon aranyos Marci a videon,már alig várom,hogy élőben lássam