Feeds RSS
Feeds RSS

2008. április 8., kedd

Az első fogacsta

Tegnapi napunk kifejezetten eseménytelenül telt el. Illetve kijött a bal alsó egyeskének a második csücske, azaz teljesen áttörte az ínyünket. Így kimondhtajuk, hogy 8 és fél hónapnyi várakozás után megérkezett az első fogunk!!! :-) Tiszta szerelmetes vagyok abba a fehér kis csíkocskába, mindig nézegetném, de természetesen Marcisajt nem hagyja. Azt azonban nem tudtam megállapítani, hogy a hangulta a fiatal úrnak az időjárás vagy a fogacska miatt volt ilyen szörnyű. Ha kézben volt az volt a baj, ha leraktam az, szal a van kalap vagy nincs kalap szindróma. De ezt Apucija élvezte délután, mert tegnap elkezdtem edzésre járni-azaz hogyan szabaduljunk meg fölös kilóinktól az esküvőig. Ellenben, amilyen szörnyű volt nappal, úgy aludta át az éjszakát-este 20.20tól reggel (vagy hajnal?) 05.30ig. Igaz utána Apa áthozta, és utána nem volt hajlandó aludni, így a mai nap elég korán elkezdődött.

Ma reggel kellett hívnom a doktornénit a vérlelet miatt és kiderült teljesen egészséges Marci, még két hétig napi két csepp Vigantolt kell adnom neki, aztán majd egyet. Annyira nagyon örültem, azért a félsz bennem volt.

És egy képecske, igaz nem ma készült, de az egyik kedvencem:

0 megjegyzés: