Feeds RSS
Feeds RSS

2008. április 11., péntek

Gyakorlás

Ideértem. Nem gondoltam volna. Tegnap már írtam egy egész hosszú monológot, de Fiacska úgy döntött ezt biza nem küldöm el és huss kikapcsolta a gépet. Alapjáraton egy nap vagy hatszor kikapcsolja, de csak akkor és csak akkor, ha félig vagy teljesen már megírtam/tunk egy levelet/hozzászólást... . Időnként kifejezetten bosszantó tud lenni és amikor a méregtől már majdnem felrobbanék, lenézek ő felnéz rám és megereszt egy anyaelcsábítóésszívétmeglágyító mosolyt és VÉGEM van.

Ezalatt a pár nap alatt kinövesztett még egy fogacskát, és a kiságyában is felállt (persze hálózsákban). Utóbbit, mindenhol gyakorolná, a bibi csak az, hogy arra még nem jött rá, állásból, hogy lehet kíméletesen pozicíót váltani, így legtöbbször dől, mint egy liszteszsák, ergo kezdő anyuka lévén folyamatosan a nyomában vagyok, nehogy valami nagyobb baj történjen vele. Ma körülbelül vagy négyszer verte be a kobakját (Apa csak kókuszdiónak hívja), amit persze minden egyes alkalommal hatalmas sírás követett.

0 megjegyzés: