Feeds RSS
Feeds RSS

2011. december 10., szombat

Bendu és a láz

Na, ha ők ketten kölcsönhatásba kerülnek, ott izzasztó pár óra következik. Nem tud egyszerűen csak lázas lenni, akkor egekbe szökik legtöbbször(hál az égnek nem mindig).
Ugye írtam, hogy tegnap a szemészet előtt belázasodott és ezt a lázt azóta két órára sikerült lenyomni. Eleinte nem volt annyira gáz, mert 38,7-ről gyógyszerrel lement neki 38,2-re, de lejjebb nem. Majd délután fél 5-kor egyik pillanatról a másikra lett 39,3-ekkor is lázcsillapítót kapott és vártam. 15 perc után már 39,5 volt-ekkor elkezdtem priznicelni, és szegénykém egy végeláthatatlan üvöltésbe kezdett. Majd 3 csere után már 39,8 volt a végén 40,1. itt volt az a pont, amikor hívtam a dokinénit, mi a teendő, mert két gyógyszer is benne volt röpke 5 óra alatt és nem mertem mást beadni, de a szorgos vizes ruhacsere se hozott eredményt... . Na be kellett adnom egy kúpot és folytatni, amit eddig is tettem. Végül két óra harc után leesett a láza, de 4.40-kor már megint 39,8 volt neki és ez azóta is tart... .

Így mosolyog 40 fokos lázzal....


5 megjegyzés:

4Gyerek írta...

kemény menet lehet így harcolni a lázzal. remélem javuló a tendencia már. puszi.

Zsú írta...

Nem egyszerű, de volt már időnk megszokni. vagyis meg nem lehet szokni, de pánikba már nem esünk, mint pl egy évvel ezelőtt.
Most csak 38,5. Eddig bírtam lenyomni tovább nem megy. Bizti valami vírus....

kata05 írta...

Jobbulást a kislegénynek!!

SzKriszti írta...

Ugyanez a bajunk, péntek éjjel óta... tegnap napközben már enyhült, de estére még felment 39 fölé... Kitartást nektek!

Zsú írta...

Sajnos nem lett jobb a helyzet, de majd írom, ha lesz időm.