Feeds RSS
Feeds RSS

2011. december 14., szerda

Ollé bölcsi, ollé vírusok

Ott hagytam abba, hogy szombat 4.40 és magas láz. Nos ez jellemezte a napjainkat egészen kedd délig. Hétfőn voltunk doktornéninél, amikor már vagy a negyedik negyvenfokos lázánál járt szegénykém és úúúúúgy köhögött, hogy jajjj. Hát volt egy kis bronchitise, meg egy kis asztmája, megmegmeg. Azaz car állapotban volt a lelkem. Zinnat, Ventolin, Spiropent, orrszívás. Na ebből még a Zinnat beadása ment a legkönnyebben, de a Ventolinozás és orrszívás valami brutál volt nála. Ráadásul, úgy zihált szegénykém gondolom a láznak és asztmának köszönhetően is, hogy nem egyszer éreztem én úgy, hogy megfulladok. De tegnap délután bekövetkezett a csoda. Az addig teljes szétesésben lévő gyermekem, feléledt, sőt mi több a régi Bendu lett. Nem is értettem, de ha ez az antibigyónak volt köszönhető akkor most az először hálát rebegek annak, aki feltalálta. Ma volt ismét jelenésünk és míg tegnap reggel úgy gondoltam ebből semmi jó nem fog kisülni, ma meglettem dicsérve, mert annyira szép a tüdeje a hétfői állapothoz képest, hogy csuda. Persze ab-t be kell végig szedni, a hörgőtágítókat lassan el kell hagyni, péntektől jöhet a köptető és jövő szombatra egészségesen fogjuk várni Jézuskát. :-) Minden jó, ha vége jó!!!

A karácsonyi készülődéssel is jól állunk. Igaz szerintem egy kissé túlzásba estünk, mert mi magunk is olyanok vagyunk még, mint a gyerekek, mindent megvettünk, ami tetszett. Így lesz a fa alatt Verdás autópálya, kirakó, karóra, mikrohullámú és még nem tudom mi. A fát szombat délután szeretnénk megvenni, és kész is vagyunk. Az ünnepi menü, nemtudommilyenleves lesz,  libamáj Calvados mártással, és egy almás süti, aminek a receptjét nemrég találtam az interneten. Ez egy pikkpakk menü, nem kell órákig a konyhában álldogálni.

Karácsony előtt azonban lesz még egy genetikai tanácsadás. Nagyon bízom és reménykedem!!!

1 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Hála az égnek, hogy Bendu jobban van! További jó készülődést:D Genetikán meg persze, hogy minden rendben lesz!!!!