Feeds RSS
Feeds RSS

2012. március 20., kedd

:-)))))

Igen, igen és igeeeeeen!!!! Megérkezett a fiúk emeletes ágya! Hiper, szuper, csúúúúúúcs. Annyira izgatott vagyok, mit fog Marcus szólni hozzá, mivel nem tudja, hogy ma érkezett. Hétvégén, elpateroljuk Bendus mostani ágyát, egy kicsit pofozok még a szobán-fali matrica meg ilyenek, összeállítjuk Sebi ágyát és ha kész hozok képeket. Nem is hinné az ember, hogy egy panel lakás félszobájában akár 4 gyerek is kényelmesen elférNE. :-))))))

Marci száj: minden napra jut egy gyöngy szem :-)

Tegnap este én fürdettem őket, látom nagyon matat a víz alatt, majd megkérdi:
Marci: -Anya, miért csak egy gyöngyöm van nekem????
Anya:-Milyen gyöngyről beszélsz? 
És abban a pillanatban látom, hogy a golyóit markolássza. :-))))
Anya: -Keressed csak drágám, hidd el meg lesz a másik is!!!!!
Azért, hogy már most gyöngynek hívja....:-))))))))))))))))))))))))))

2 megjegyzés:

DuplaHá írta...

Fu de kivi vagyok az ágyra, hozzál ám képeket, biztos nagyon fognak örülni neki a fiúk! :)))

Zsú írta...

Nagyon-nagyon örültek neki. Csak szívfájdalmuk, hogy a matrac csak holnapra lesz kész, így nem mászhatnak rá, nehogy az ágyrács eltörjön...de imádják már nézni is. :-)