Feeds RSS
Feeds RSS

2012. január 13., péntek

24. hét +5,8 kiló

Betöltöttük a 24. hetet. Ugye tudjuk innentől már koraszülöttnek számítanak a babók, de jajj nehogy ilyesmi történjen! Minden fiúval szépen belőttem a 30-33. hetet, de valahogy tudat alatt tudtam, semmi rossz nem történhet, és nem is fog! 
Sebi jól van, sokat mocorog, sőt már egyes alkatrészeit ki is dugja, amiről én nem tudom, mi az, ergo megtapogatom, ő erre sértődőtt ficánkolásba kezd! :-) Lassan időszerű lesz a terheléses cukorvizsgálat...pfújjjj, de nem várom, az valami borzalmas még ha citromot rakok bele akkor is. De túléljük.

Szénhidrát diétám kezd csődöt mondani...látjátok sikerült diétával 80 dekát összeszednem. Igaz, ami igaz este nehéz tartani, bár így is salátát eszem, Hamlettel, de a végén lecsúszik egy túrórudi, vagy narancs, vagy joghurt...na majd meglátjuk. Cél a 70 kiló el nem érése a 30. hétig. Addig ugyan már csak 20 deka van, de ügyes leszek! :-)

Fiúk itthon vannak. Bendu el sem kezdte a hetet, mert köhögött a hétvégén, majd kapott egy kis kötőhártyát, Marcit meg tegnap küldték haza az oviból mondván hányt egyszer. Nos azóta se, de valami tuti bujkál benne, mert hőemelkedése van, éjszaka is nyugtalanul aludt.
Dani dolgozik ezerrel, bár állítólag kevesebb munkája van, de én ebből semmit, de semmit nem tapasztalok. Ugyanúgy egyedül vagyok nap-nap után. Ennek folyománya, hogy Bendu elkezdte az apját hiányolni és ha végre itthon van, akkor le sem száll róla.
Én meg várom a wellness hétvégét, olyan, mint ami soha nem akar eljönni... . Valamint elkezdtem tervezgetni, hogy levágatom a hajam. Van három képem, milyet is gondolnék, ha valaki erre jár és megosztaná velem szerinte, melyik a tuti befutó megköszönném!

Az esélyesek:






Drága nagyikám a középsőre voksolt, Daninak mindegy csak ne az első legyen.

17 megjegyzés:

DuplaHá írta...

:))) Nekem meg pont az első tetszik a legeslegjobban Zsú, és szerintem jól is állna Neked!

4Gyerek írta...

Első vagy a harmadik.

szóval jól ki vagy segítve.

Zsú írta...

ez az gyűljenek csak a vélemények és a végén elárulom, melyik tetszik nekem. :-)))))))

Zsuzsi írta...

Szerintem neked a harmadik állna nagyon jól. Az olyan tuti!!! Én arra voksolok!

Névtelen írta...

utolsó :)

Kata05 írta...

Kata voltam :)

Arielle írta...

Szia! Szerintem az első! Hétköznapokon is könnyű beállítani és nőies :)

Brigi írta...

Egyértelműen a harmadik :D

Mario írta...

Szia!
Ne haragudj, hogy így ismeretlenül... A hajvágási szándékoddal kapcsolatban lenne egy valószínűleg kölcsönösen előnyös ötletem. Tudnánk e-mailben kommunikálni? Megköszönném, ha jelentkeznél a haircut@haircut.hu címen, hogy megírhassam részletesen, mire gondolok.
Köszönettel
Mario
haircut.hu

Mario írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
4Gyerek írta...

Zsú, mikor tudjuk meg melyik tetszik neked amúgy?

Zsú írta...

Kormi, vagyok-vagyok....a miért nem voltam idáig a köv. bejegyzésben találtatik....

no nekem az első tetszik nagyon!!!!!! :-))))) De Daninak az annyira nem, így marad az utolsó....de a mikort majd még meglátjuk azért ez egy naaaaaagy döntés.:-)Illetve akkor már kapnék egy két melír csíkot.....

Zsú írta...

Jaaaaa és köszönöm a szavazatokat!!!!!! Puszi

Szösz írta...

Szerintem 3.! Az első kettőnél vedd figyelembe, hogy napi szinten vasalhatod a hajad...

Zsú írta...

Szösz :-) (Zsuzsi?)
Így is elég sokat vasalom a hajam. Sajnos nem szög egyenes, de nem is eléggé hullámos. Pont a kettő között.

4Gyerek írta...

aha.
aztán lássuk majd az eredményt.
tuti szebb leszel (Sebi ad egy plussz szépséget) mint a bemutatott csajszi.

Maretimo Garden írta...

:DDD Húú ez nagy változás lesz:D Nekem a 2. a voksom, de szerintem mindegyik jól állna Neked,és mind tök jó frizu!!! És ha már levágattad, akkor meg könnyen tudsz majd variálni a rövid frizurák között minden hajvágásnál, csak a nagy nyissz kell az elején:D puszillak!