Feeds RSS
Feeds RSS

2012. január 17., kedd

Dögrováson....

Az egész ott kezdődik, hogy Marcit múlthét csütörtökön hazaküldték az óvodából hányással. Nagyon örültem neki mondanom sem kell. Kérdeztem van-e járvány, mire a válasz az volt: orvosi papírokat nem láttak, de a gyerekek mesélték, hogy hánytak az éjjel...nem minősítem inkább kedves szülő társaimat, de ezennel köszönöm meg, hogy sikerült a fiamat megfertőzniük. Az érdekes az volt, hogy otthon többet nem hányt, nem ment a hasa, látszólag semmi baja nem volt, egy kis hőemelkedést kivéve, no meg, hogy sápadt volt, de ezt tőlem örökölte ritkán látni pirospozsgásan.... . 
Azt hittük ennyi, de szombaton Bendu is hányt egyszer, igaz ő meg előtte futkározott, amitől elkezdett köhögni és azt hittük csak felfordult a gyomra. Mert hogy neki se volt utána semmi baja. Néha megemlítette, hogy fáj a pocakoooom. Ám,de vasárnap szülinapi parti volt nálunk, és Dani fánkot készített, amiből vagy 5 darabot, de lehet 6-ot is benyomtam úgy forrón-melegen jóóó kis házi barack lekvárral. (persze mindezt pironkodva írom le, mert a szénhidrát diétába nem igazán fér bele, na dehát kellenek ilyen elhajlások. Ugye????). Éjjel egyre már totál szarul voltam, de a fánkra fogtam és megesküdtem soha többet nem eszem. Akkor még csak a gyomrom fájt. Semmit nem aludtam akkor éjjel, csak forgolódtam és Sebi is élénken a tudtomra adta, valami nem igazán jó. Reggelre nálam is előjött az egyszer hányunk műsor, de míg a gyermekeim ezek után jól voltak, én csak lézengtem. Erőm kb. 0, csak feküdni tudtam és nyögni....hőemelkedésem is lett természetesen, amit én ezerszer szarabbul viselek, mit ha 39 fokos lenne a lázam. Eléggé puhapöcsinek éreztem magam, de ma reggelre újra 100%-os vagyok. Jó-jó enni nem igazán kívánok még mindig, megpróbáltam egy kis joghurtot müzlivel lenyomni, végülis fél óra alatt sikerült is. :-) Éssss nemrég hívott testvérem, hogy Lőrinc is hányt a bölcsiben, de nála már hatványozódott, mert neki sikerült már kétszer kiadnia a dolgokat. Mikor lesz már ennek a hányós szarnak vége?????? Szeptember óta a családunkban lakik konkrétan, nekem sikerült immáron harmadszorra beleesnem...és ráadásként folyik az orrom, fáj a torkom és köhögök....ésésésés.

1 megjegyzés:

4Gyerek írta...

jajj, naaaa
ebben az egész leírásban az a legcarabb, hogy voisszaköszönő formátumot olvasni ki belőle.
jujj, ami nálunk is volt dec. végén.
nem kérnék repetát.
kívánom, hogy jó darabig ez az elmúlt eset sorozata legyen az utolsó felvonás.