Feeds RSS
Feeds RSS

2012. január 31., kedd

Mi kell Sebinek?

Amikor kiderült harmadik babánkat várjuk, úgy gondoltuk, ohhhh hát ez pofon egyszerű, mindenünk meg van, ami csak kell egy pici babának. Aztán szépen rá kellett jönünk bizony van, ami hiányzik és van amiből más kell, mert hogy ez a csöpp emberke azért fel fogja borítani a kis életünket/lakásunkat.
Mi kell neki? Nos a babakocsinkat eladtuk a barátnőmnek. Amúgy sem lenne jó, mert nem telikaros és már Bendunál érdekes volt úgy tolni, hogy közben Marci kezét fogtam. Mivel most már két gyerkőc fog a babakocsi mellett "sétálni" ez (telikarosság) főszemponttá vált. Sokat tanakodtunk, míg nem úgy néz ki egy ismerős barátnőm babakocsiját fogjuk megvenni. Ha létrejött az üzlet mindenképp hozok képet róla.
Aztán gondoltam ki szeretném próbálni a hordozást. Marcinál elképzelni sem tudtam, Bendunál már kezdtem megenyhülni, de az elhatározásom nem volt annyira erős, hogy tetté is fajuljon. Kengurunk ugyan volt, de rá kellett jönnöm, nagy is, nehéz is, kényelmetlen is és a gyerkőcnek sem a legjobb, mint utólagos olvasmányaimból kiderült. Viszont a kendőzéshez illetve annak megkötéséhez sem érzem elszántnak magam, így két dologban gondolkozom, vagy egy Close karikás kendőben vagy egy Manducában. A előbbi mellett az szól, hogy az olyan, mint egy kendő csak pikk-pakk meg lehet kötni, viszont csak 7-8 kilóig kényelmes. Viszont az én derekam többet szerintem nem is bírna. Viszont veszett drága és a vaterán sem nagyon adnak el. Vajon, miért????? Valószínű, mert jó!
Kellene még egy pihenőszék, ami a fiúk alatt tönkrement. Tudom sokan nem szeretik, nekünk viszont nagyon bejött. Nem egy hatalmas amerikai konyhás nappalink van, ahova berakok egy járókát aztán biztonságban van, amíg én főzök. Így bevált, hogy beleraktuk és vittük magunkkal. illetve szerettek benne "hintázni" is.
Ami nem kell, mert van, az a ruha. Hétvégén megnéztem, mert úgy rémlett csupa nyári ruhácskáink vannak, csak elfelejtettem, hogy tesóm is odaadta az övéit. Apám én ennyi gyerekruhát életemben nem láttam. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy ha Sebi mindennap más ruhácskában lesz sem érünk a végére. :-)))) Van bölcsőnk, és kiságyunk, kádunk. Van két cicim, így remélem kaja is lesz. Már csak pelust kell neki venni.
Viszont hohohoho a fiúk szobájával kell valamit kezdeni. Mivel Bendu ruhái a pelenkázó komódban vannak, ahova Sebő ruhái kerülnek majd, Marci szekrényébe meg egy gombostűt nem tudok betenni, kell egy nagyobb szekrény. És mivel Marcus az ifjúsági ággyá szerelhető kiságyban fekszik, így neki egy ágyat kellene szerválni, de mivel még egy ágy nem fér el a szobába, így kiötlöttem, hogy emeletes ágyat kapnak, ami majd az új házikónkba is jó lesz a szobájukba. Így esett a választásom erre a két elemre. Persze nem lesz összhangba a fenyő komóddal és kisággyal, de nem sokat szeretnénk már ebben a lakásban lenni, így addig kibírjuk. :-) Nos ezt az emeletes ágyat választottam és ezt a szekrényt hozzá. Ennyit arról a harmadik gyerkőchöz nem kell semmi. :-))))))

 

4 megjegyzés:

Szivvi írta...

de jó lett a design!!! és tecc az ágyikó is, ötletes!

Zsú írta...

Köszi! :-)

DuplaHá írta...

Fu nekem is nagyon tetszik az ágyikó, nagyon-nagyon szupi!!!!

Maretimo Garden írta...

Naggggyon tuti, jól választottál:D Ez az ágy, wow!!!!!!!!