Feeds RSS
Feeds RSS

2012. január 20., péntek

25. hét, +5,5 kg

Rohan az idő.....szélsebesen, én meg csak kapkodom a fejem. Igazából csak egy gyors bejegyzés erejéig jöttem, mert lelki válságomat élem, és helyre kell rántanom magam belülről, hogy újult erővel vághassak neki a jövőnek. De lehet a január alapból erről szól, befelé fordulásról. 

Na, de a tények...Sebi szerintem nem depis, mint én. :-) Sokat mocorog, igazából, mintha vigyázzállásban lenne bennem, mert a bordáim között pattogtatja a lábacskáit. A szénhidrát diéta megyeget, néha bűnözök, mert a boldogság hormonokat utána kell pótolnom, úgy érzem. Na nem csoki formájában, hanem müzliszelet, Jó Reggelt szelet, gyümölcsök-az utolsóra nagyon rá vagyok kattanva, de ugye az is tele van szénhidráttal.
Elkezdtem a pocakom is kenegetni kakaóvajjal, nehogy még rondább legyen, ami amúgy sem szép már.Nem fogok méregdrága cuccokat venni, amik nem érnek semmi, ez is tökéletes.
Ma kellett volna dokihoz menni, de a jövőhétre tolódik, révén fiúk itthon, velük mégsem mehetek-tényleg ezt, hogy oldja meg az, akinek kis gyereke van????? Így a cukros vérvétel is a jövőhéten lesz szerintem.

0 megjegyzés: