Feeds RSS
Feeds RSS

2012. január 6., péntek

30

Tegnap előtt elbúcsúztam a 20-as éveimtől és beléptem a

-ba.    
 Bevallom őszintén és töredelmesen azt hittem ez a szülinap valahogy más lesz, mint az összes többi.  Végül is más lett, de mennyire más.
Tegnapelőtt voltam barátosnémnál, akivel dumcsiztunk a szülinapról és hát elsuttogtam, hátha lesz valami meglepetés party, de gyorsan lelombozott mondván, akkor ő nem lett meghívva. Na sebaj, azért lehet még az a nap különleges. Dani reggel elég sokat téblábolt itthon, na akkor elkezdtem reménykedni, hogy a szülinapi ajándékom az, hogy aznap szabadságon van. Amikor elkezdett öltözni, megvilágosodott előttem ilyenről szó nincs. Na, de járt az agyam, hohohó, tudja, hogy fél 4-re megyek Benduért, 4-re Marciért, gondoltam, hátha az idő alatt hazasettenkedik, és már ez is tök jóóó lett volna, hogy nem 8-ra ér haza. Már az autóból figyeltem a 9. emeletet, hogy égnek-e a lámpák, de nem. Viszont, ha én meglepit szerveznék, tuti mécsessel világítanék, le ne bukjak. Nézetem az autóját, sehol, hahaha nem lehet rajtam túljárni, biztos hátul parkolt, de hogy ne buktassam le, nem mentem hátra. Ééééééés...... meglepi nem volt, fél nyolcra ért haza, azaz nem volt ágy mögül kiugrunk konfetti eső közben énekeljük a hepibörzdéjtujúúúúút, de olyan szééép ajándékot kaptam, mint még soha a gyermekeimne kívül. Először is nem tudtam  hol az uram, mert 30 szál vörös rózsa takarta. :-) Az már csak hab a tortán és nem felvágásból, de ecuadori a rózsa, mert ilyentájt itthon nem kapni rózsát. Már a látvány lenyűgöző volt, de találtam benne egy fiolát. Amiben egy kívánságom volt, meg egy valami, ami ennél sokkal, de sokkal több. Egy szerelmes levél. 10 év után így vallott szerelmet újra. ♥ ♥ Na könnyesedtem is rendesen . Ennél többet erről a levélkéről nem tudok írni, mert amit érzek azt nem lehet szavakba kifejezni. Lehet, hogy ez így nagyon csöpögős, de annyit gondolkoztam már rajta és tegnap újra előjött, hogy vajon, mit tehettem, hogy a Jó Isten ennyire szeret engem, hogy őt rendelte mellém, társamul. 
A kívánságom pedig az volt, hogy töltsünk el egy napot kettesben, telefoncsörgés nélkül. Na ez három nap lesz Galyatetőn a Hungues Hotelban, fiúk nélkül, csak mi ketten. ♥

A rózsa:

0 megjegyzés: