Feeds RSS
Feeds RSS

2012. január 3., kedd

Pocaklakó

Sokat mocorog Sebi, főleg esténként-igazi éjjeli bagoly. remélem, ha megszületik azért tudni fogja, merre van arccal előre, mert ez így nem lesz jóóóóó. De most hagyom, persze, nem mintha tudnék is bármit csinálni. Már jóval a köldököm felett is éreztem a mozgását, és kezd igazán látványosan tornászni. Ha a hasamat kéne jellemeznem akkor amolyan gyomorból jövős, csípőn szétterülős. Na, de ezért a karácsonyi sütik a bűnösök-no meg, akik készítették. :-) A mérleg szerint (ez pénteki adat, de ekkor volt a legtöbb) +5,6 kilónál járok....hmmmmm. Úgyhogy újévi fogadalmaim közt szerepelt, hogy szénhidrát diétába fogok. Azaz semmi lónyál, semmi kenyér, semmi süti. Eddig egész jól ment, bár szerencsétlen szervezetem ebben a két hétben rá volt állva azokra  a  boldogsághormonokra, amik a különféle csokoládé félékből kerültek a szervezetembe, de küzdök hősiesen. Az én érdekem és Sebié is, úgy gondolom. Egyrészt nem szeretnék +25 kilóval szülni menni, és ennek folyományaként nem áll szándékomban gurulni a két csibész fiam után április környékén. Fitt kismami szeretnék lenni, ha már a torna nem megy, mert annyit keményedik a pocakom, mint a két fiúval összesen., akkor megpróbálom elérni így. Nem tudom, mi nem tetszik pocaknak, de hogy a 3*2 Magne B6 olyan, mintha szőlőcukrot szopogatnék-na ez elkeserítő. Tegnap 3-szorra tudtam kiporszívózni. a mindösszesen 69 négyzetmétert..:-( Így váltottam a Naturlandos magnéziumra, úgy néz ki eddig hatásos, ma még nem is volt nagyon kemény a pocak. Pedig ejjjj, de szívesen tornáznék vagy szobabicikliznék.....ohmmmm...
Szummaszummárum, kemény feladat lesz, úgy növeszteni ezt a pocaklakómanót, hogy ő hízzon, de én lehetőség szerint normális ember módjára végezzem-azaz 12 kiló slusszpaszzzz.

0 megjegyzés: