Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 4., péntek

14. hét

Picurka pocakban ma töltötte a 14. hetet. Szegényke ismét egy eseménydús hetet tudhat maga mögött, mert szombattól szerdáig hasmenésem volt, görcsökkel tarkítva. Hát nem mondom már én is ki voltam akadva, abba bele sem gondolok szegényke, hogyan élhette mindezt meg. A mozgolódását még nem érzem, illetve vannak pillanatok, mintha ő lenne, de mivel nem egyértelmű számomra, így inkább ezt írom. Kilóim száma ezen intermezzo következtében -10 deka, a múlt héthez képest. A fiú nevek is kezdenek körvonalazódni, persze nekem is vannak favoritjaim, meg Daninak is, amelyek valamiért nem nagyon akar találkozni egymással, de mintha azért halvány találkozási pontok derengenének a távolban. :-) Éééés nagy poén lenne, ha kiötlenénk és kiderülne rózsaszínben kell mégis gondolkoznunk!
Sok helyen azt olvasom most kezdődik a második trimeszter, amit akárhogy számolok nem jön össze/ki nekem (mert nekem a logikus a 16-28-40 lenne). Ha valakinek esetleg van erről pontos infója bátran megoszthatja velem komment formájában (jah persze bármit szívesen veszek). :-))))

2 megjegyzés:

Brigi írta...

Zsú!

A harmadik trimeszter a leghosszabb, a koraszülési határtól számítjuk, ami jelenleg 24 hét. Tehát előtte van az első kettő, ami jelen álláspont szerint egyenlő hosszú, tehát: 0-12, az első, 12-24 a második, 24-40(42) a harmadik.
Boldog nagypocakosodást :)

Zsú írta...

Köszi!!!!!

Akkor ezek szerint már két hete a második trimeszterben vagyok!!!! :-) Jó tudni!