Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 30., szerda

Murphy

Murphy-szerintem alacsony, nagyon vékony, szinte pálcika kezei lábai vannak, pár szál haja és gúnyosan tud kacagni. Szóval ismét vendég nálunk. Bendu ugye itthon hétfő óta. Dani tegnap elutazott Balatonra konferenciára, erre hívnak az oviból, hogy Marci belázasodott. Dokihoz nem tudtam lemenni, mert autóm nincs és nem csupán lustaságból, de két gyereket végigrángatni a bkv-n....na erre én nem vállalkoztam. Erre Bendunak hasmenése is van. :-((( Illetve tegnap is fosizott és ma is folytatta, ami mára kiderült, hogy enterális, mert a Zuram is hány és fosik....tegnap még reménykedtem, hogy a Spiropenttől megy a hasa....Az nem lehet, hogy annyira balfék család legyünk, hogy október eleje óta harmadszorra is elkapjuk. :-(
Marcinak fogalmam sincs, mi baja. Kérdem, mi fáj, akkor a homlokát mondta eleinte, persze a láztól. Mára semmije nem fáj, nem köhög, az orra sem folyik--leszívtam neki és semmi azaz 0 , ami lejött. Nos?
A slusszpoén, hogy
mára a védőnőhöz lett volna 10-re időpontom, persze lemondtam. Holnap segítenem kéne az autóvételben, s mivel az én nevemre kerül így pénteken is nekem kell az okmányirodába mennem.  Jah veszünk egy autót, nem új, 10 éves és Suzuki, de a mienk lesz, saját erőből. :-) Pluszba délután meg az oviban lesz munkadélután.

A lényeg, hogy pocakbaba tegnapelőtt óta olyan bulit tud rendezni, hogy este már a kezemet is meg/lerugdosta. :-)

2 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Ez tényleg Murphy, és nálunk is gyakran vendég..pl tegnap is,durván. Jobbulást Mindenkinek!!! A kocsihoz meg gratulaaaaa!!!!!

Zsú írta...

Na mesélj!!! Mi történt?