Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 25., péntek

17. hét, +2,1 kg

Ééééés nem tudok semmi újról beszámolni. Vagyis bizton feljegyeztem a naptárba tegnap, hogy MEGMOZDULT, de mára már ebben sem vagyok biztos. Ami humoros, hogy így harmadik gyerkőccel a pocakban ilyeneken tudok dilemmázni. Valahogy az első kettőnél olyan egyértelmű volt minden, de Vele semmi sem olyan egyszerű. :-) Amúgy annyira nem mozgatna a dolog, ha a kiskönyvbe nem kéne bejegyeztetni e fontos dátumot. Apropó fontos dátum, december 6-án megyünk genetikai ultrahangra és remélem pont kerül (és nem vessző) a dolgok végére, ki is viccesedik odabent.
Híztam 30 dekát, ami nagyban köszönhető a vasárnapi szénhidrát napnak, de azóta jó kislány voltam és nem zabáltam, pedig néha elfog a vágy, hogy kekszet keksszel egyek. :-) Na majd holnap!!!! A Zurammal étterembe megyünk, annak a celeb olasznak az éttermébe. Tavaly is ott ünnepeltünk, idén is ott fogunk, igaz, ami igaz nem olcsó, de nagyon finom!!!

Éééés az utánozhatatlan Marci száj:

Tegnap jöttünk haza a karate edzésről, amikor is az autóban elmélkedtünk apa születésnapjáról.  Persze semmi fontos dolgot nem árultam el, mert már ezzel fogadta este az ajtóban: -Tudok valamit, de nem árulhatom el, hogy holnap születésnapod lesz. Na, de a poén:

Marci: -Menjünk holnap a dm-be, mert akarok apának ajándékot venni.
A: -Jól van, majd ovi után benézünk. Mit szeretnél venni?
M: -Hát szemüveget!!!
A: -De hát kincsem apának van már szemüvege. (jelezném kettő is)
M:- Jajj, de anya, amikor apa olvas, akkor olyan nagyon furcsán néz, kell neki a szemüveg. :-))))

2 megjegyzés:

Maretimo Garden írta...

Boldog szülinapot utólag is Daninak! Milyen volt a celeb olasznál? :D Marci meg:D

Zsú írta...

Átadom! :-)
Hát ismét fantasztikus. Igaz, hiába telefonáltam oda, a nevem nem volt a rendszerben, így egy elég zsufis helyünk volt. De az étel nagyon szuper volt!