Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 15., kedd

A mai nap

A mai nap elég érdekesen indult és még közel sincs vége. Kezdődött, hogy Marci kamaszkorát éli, és dacol ezerrel. Szétpakolja pillanatok alatt a játékait, na de össze minek. Ezért mondjuk MINDENKINEK, hogy nem pakolunk gyerek helyett, mert ez a következménye. (itt egy nagyon mérges szmájli) Ugyanis történt, hogy ma reggel is csak kereste a sípját, aminek következményeként szét dobálta az összes legóját, és az újonnan kapott gombfoci készletét. Fél órán át könyörögtem pakolja össze, majd utasítottam, végül fenyegettem, hogy összepakolom én, de akkor kidobom. Szerintetek????? Pedig esküszöm 20 percig abszolút türelmes voltam. Az, hogy elkezdett füllenetni és az öccsére fogja, holott az orrom előtt dobálta szét...no efelett simán elnéztem volna, HA pakolt volna. De nem. Így fogtam összepakoltam és "kidobtam". Ezt a dacot folytatva, nem volt hajlandó öltözködni (mondjuk ez meg sem lep, mert elég kényelmes férfira sikeredett)....itt már azt hittem sírok. Ismét a körforgás, könyörgés, utasítás, zsarolás-így az esti mese is ugrott, én öltöztettem fel 8 után 10 perccel. Jelezném az ovit bezárják félkor. Na felvették a cipőjüket, kabát indultunk volna, ránézek Bendura, és félve megkérdem: - Hol a cumid? -Ejment ojszágba. -Hova???? -Ojszágba. -Cumiországba? (Marci cumija odaköltözött. :-))) -Igen! -Na, neeeeeee! Fiúúúúúúk cumi keresés. Hát nem találtuk, ami egy dolog lenne, de Bendu visított, hogy ne keressük, mert elment.... Ő, aki létezni nem tud nélküle, és csakis a fehér kék felhős cumi jó neki. Na nem tudtam, mit tenni, mert el kellett indulni, ugyanis ekkor már 8.25 volt. Bár kíváncsi vagyok bölcsiben hiányolta-e, mert ugyan bevittem egy kéket, de az nem fehér és nem felhős..... . Gyerekeket villámsebesen bekötöttem az autóba, ezerrel elszáguldoztunk az oviba, örültem mint majom a farkincájának, hogy még nyitva volt. Jövünk Benduval ki, ránézek a jobb hátsó kerékre, lapos....na itt eldurrant az agyam, káromkodtam magamban egy sort, majd felhívtam Danit, mi légyen, merthogy alapjáraton nem tudok kereket cserélni, nem hogy terhesen....és ekkor már 8.45 volt, Bendu 9-re jár bölcsibe....ÁÁÁááááááááááááááá! Ami a poénos, hogy tesóm többször megállíptotta, hogy laposabb, de Dani mindig azt mondta nem. Így egy picit paráztam, hogy én látom laposnak vagy sem, mert ha idecsődítek bárkit is és kiderül, hogy ez nem gáz, na égtem volna. Így kapóra jött, hogy egy helyes fiatalember szállt ki az ovinál autójából, aki amikor megkérdeztem segítene-e egyből készséges volt. De ő is megállapította a tényt, hogy valahol luk van.....Na elmentünk villamossal, amit B nagyon élvezett én kevésbé, mert elment 720 forintom rá és a 2,5 perces út 20 perces lett.
Autó, most ott vesztegel az ovi előtt és erős férfi kézre vár, aki felhelyezi a pótkereket, amivel ÉN elevickélnék a gumishoz....
Amúgy negyed négyre Benduért kell mennem,el a Katihoz, B-t lerakni, oviba Marciért, el karate edzésre, vissza Benduért, majd a végén haza...a gondolatba is lefáradtam, mert valahova a gumist be kéne illeszteni, de apósom 2-kor végez, fél 3-3, mire ideér....

0 megjegyzés: