Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 21., hétfő

szösszenet

A hétvégén semmi extra nem történt. Marci kapott egy szép téli cipőt, egy vagyonért. Tudom mindig is a gyerek holmik voltak a legdrágábbak, mert a szülők képesek vagyonokat áldozni, de Marcinak mese nincs bokafogós-suppinált cipőt kell vegyek, ha esik, ha fúj....és bizony ez a szép darab 11990 forintunkba került. Besenyő Pista bácsit idézve: Nooooormális???? Nem, de nem tudunk, mit tenni.
Tegnap meg extra szénhidrát napot tartottunk. Zseniálisan kitaláltam, hogy gulyáslevest készítek palacsintával vasárnapra. Aha, de közben leszerveztem Marci névnapjának utolsó felvonását Katiéknál. Kati készített amerikai csokitortát, Dani püspök kenyeret, én palacsintát.....nos az édességtől most undort kaptam...pedig minden nagyon finom volt.
A fiúk meg egész hétvégén nyígtak, sírtak és verekedtek....na, de azért egy kis szösszenetet sikerült Marcinak elejtenie, ezzel kívánok vidám hét kezdést mindenkinek!

-Apa: Marci, hol fogsz lakni, ha felnőttél?
 -Marci: Hát a Panninál!!! :-)))  

Ebből is látszik, hétvégén nemcsak verekedett, de meglehetősen humoránál is volt a fiatalember.

3 megjegyzés:

4Gyerek írta...

huppsz: és ki az a Panni?

Zsú írta...

Kormi, a szerelme.<3 :-)

De érted, vártuk a választ: Pest, Zeg, Balaton vagy mit tudom én. Még kérdezett D valamit, amire a válasza az volt, hogy majd megbeszéljük Pannival. :-)))

4Gyerek írta...

aha. értem.
kis komolyka. végülis ha el van döntve, akkor a felnőttek ezen miért kell csodálkozzanak?