Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 13., vasárnap

15. hét+1,9 kg

Ha péntek, akkor hét forduló. Most pocakot is fotóztam, ami már azért kezd növögetni. Babuc is biztos jól van, vagyis a laboreredményeim, EKG tökéletes, vérnyomás oké (hál az égnek egyelőre letudtam ezeket a sokkörös vizsgálatokat). Egyedül a szívhangját nem akarta megmutatni: vicces egy gyerők!!! :-) De persze meg van!!! Éééééés, mintha tegnap meg ma éreztem volna. Történt ugyanis, hogy egy szép keresztelőre voltunk hivatalosak, evangélikus szertartás szerint. Mint az kiderült az evangélikus szertartás alatt nagyon sok ének van, és úgy néz ki ez pocaklakónak bejött!!!! Tegnap meg az X-Factor alatt véltem felfedezni ŐT! :-))) Na a hallását nem tőlem örökölte! 
Marci már nagyon várja, minden este így köszön el meseolvasás után: -Most megyek és adok puszit anyának Bendunak és a tesónak. :-)

Pocaklak:


Fiúk:

Jóóól vannak. Bendu már járt egy hetet a bölcsibe, Marci is kezd oszlopos tagja lenni az ovinak. Voltunk védőnői státusz vizsgálaton, ahol kiderült (na nem azért mert az enyémek) okosak, szépek, együttműködőek. Az átlagosnál kifinomultabb Marci hallása-amit nem tudom én, hogy nem vettem eddig észre,  a szeme sajnos viszont úgy néz ki rossz. Így lesz még egy köröm vele a szemészeten.

Pénteken Márton nap volt. Hát úgy várta már, hogy az oviban őt ünnepeljék (tavaly ez kimaradt, mert a h-f vírus az ideihez képest megcsúszott). Rendes anyuka révén, csütörtökön, miután hazahoztam az oviból-bölcsiből őket nekiálltunk sacher muffint sütni másnapra a kispajtásoknak. Volt két segéderőm, akik imádnak keverni-kavarni. Ha nem lettem volna lökött 24 darab lett volna, de miután gondoltam, jó ha még 5 percet sül, csak 18 lett, mert 6-nak az alja egy kissé kokszosodott.... Meg különben is a névnapban még jó, hogy kap majd tőlünk ajándékot. Kapott is. Lego alapkészletet és egy kicsi McQuennt. Nagyon-nagyon örült nekik, én másnap már kevésbé, amikor háromszor léptem rá egy elhagyott kis darabkára....


0 megjegyzés: