Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 28., hétfő

Bende száj

Ma doktornéninél voltunk délelőtt, mert csúnyán köhögött a hétvégén. Nem véletlenül, jobb oldalon aszmatikus a kilégzése...:-) nem én találtam ki, dottónéni mondta, így a héten itthon van velem. Rögtön beújította, hogy nem akar aludni. Most is Robotokat néz, mert nekem vasalnom kell, amit természetesen alvásra időzítettem, de ez most nem tűr halasztást, így kénytelen voltam lefoglalni...túl a könyvlapozgatáson és gyurmázáson...
A lényeg, a lényeg vittünk könyveket, hogy nézegessük: mindenkin, akin piros sapka van az Mikulás. A Mikulásnak lovacskái vannak, hiába bizonygattam, hogy az rénszarvas. A tehén vagy boci az bizony szamár.

És énekel: "-zsák, zsák teli zsák piros alma, MOGYORÓ"----az aranyágnak tuti nincs értelme. :-))))))  Vagyis, van de ugye a másik az meg "van zsákodban minden jó piros alma , mogyoró..."
ha sikerül felveszem, ahogy énekli

Legkisebbik ugrifüles egyre többet mocorog, most már mindennap bejelentkezik, hogy ő itt van, róla ne feledkezzünk meg. :-)))

0 megjegyzés: