Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 18., péntek

16. hét , AFP, +1,8 kg

Ma reggel jelenésem volt ismételten egy kis vércsapolásra, ugyanis minimanó pocakbaba betöltötte a 16. hetet és ilyenkor veszik le az AFP-hez  és a Hepatitiszhez a vért. Jah és éhgyomorra kellett menni. Ami soha, de soha nem okozott gondot, de ma annyira meg akartam volna inni a kávém és olyan éhes voltam azt hittem megpusztulok. Máskor meg csak 10-kor jut eszembe reggelizni. Fiúkat gyorsan elszállítmányoztam a dolgozójukba-kivételesen Bendu ma bent reggelizett-aztán elrobogtam. Semmi extra nem volt. ugyanaz a kedves hölgy vette a vért, és profin, ahogy a múltkor is. Mondjuk nem volt egy épületes látvány, amikor beléptem és épp egy ájuldozó hölgy feküdt a kanapén, szegény nem bírta. Eszembe is jutott Marcival való pocakosságom, amikor mindig akadt valaki, aki kísérgetett ide-oda. Na nem azért mert béna lettem volna, hanem csak úgy kedvességből. A harmadikra maradtam én és a pocaklakóm.
Ami tetézte az éhségemet az a fejfájásom. Tegnap óta fáj a fejem (az is igaz nem túl jó napokat élek, de ez más tészta) és megfigyeltem, hogy szerintem a szmogtól van. Konkrétan itt Pesten alig lehet látni a kosztól a levegőben...múltkor is pont szmog riadó idején fájt a kobakom. Ma tuti nem megyünk a skacokkal sétálni.

Bendu és a bölcsi:

Nagyon szereti. Minden reggel elmondja, hogy ma megy bőcsibe, és  Gejgővel és Nócival (Lóci) fog játszani. Ma a liftnél azt is megemlítette, hogy gyurmázni fog és a cumiját odaadja Timi néninek. Beértünk és Lóci hangosan kiabálta: Megjött Bebeeeeeee! Annyira édes volt. Viszont nem hajlandó enni. Jó azt itthon is megszoktuk már, hogy a két fiú annyit eszik összesen, mint egy veréb, de az azért szíven ütött, hogy én fizetem az 500 forintot naponta és ő nem eszik. Az is egy másik kérdés és nem igazán értem, hogy 5 napból 3-szor tuti főzelék van. Miért?????? Tegnapelőtt karalábé főzelék volt, ma brokkoli főzelék-nem azért,de nekem is pfúúúúj. Szeretem a karalábé levest, meg a brokkoli krém levest, na de mindezt főzelék formájában.... Plussz hétfőn csirkemáj, mert hogy ez is szerepel kéthetente az étlapon. Miért? Azért elég kevés gyerek eszi meg a májat. Ésss akkor hallgatom a híreket, hogy januártól lehet térítéses lesz a bölcsődei ellátás, azaz fizetni fogok a semmiért. Jó-jó tudom itthon is tarthatnám, na de ha közösség érett és szereti a gyerekeket, miért tenném ezt? Csak továbbra is puffogok magamban...

0 megjegyzés: