Feeds RSS
Feeds RSS

2011. november 1., kedd

Verda 2 a moziban

Vasárnap délután elmentünk megnézni a Verda kettőt. Hát a fiúknak nagyon bejött (nekem kevésbé). Már eleve, amikor Marci meghallotta a mozi szót extázisba esett. Eddig kétszer volt az utolsó Shreken és a Micimackón. Már régóta rágta a fülünket, úgy gondoltuk most jött el az ideje. A legjobbkor. Ugye nekem szombat este óta hasmenésem volt, hát ez kitartott hétfőig, sőt igazából még ma sem tökéletes, de diétázom ezerrel. Így én az első pillanattól fogva azt vártam, mikor lesz vége, mert hát na tudjátok azt hittem be....., mert hát persze egészen a film kezdetéig semmi bajom nem volt. A lényeg a lényeg, a fiúknak nagyon tetszett, főleg a popcorn és az óriás kivetítő, no meg a széken található ital tartó, mert szüntelenül csak ittak. :-))))

0 megjegyzés: