Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 1., szerda

75 gramm glükóz

Brrrr...bleeeeee...és akkor még csak nagyjából adtam vissza az érzéseim a terheléses cukor vizsgálattal kapcsolatban. Így a 28. hét küszöbén meg kell ejteni ezt a számomra kellemetlen vizsgálatot. Kellemtelen? Igen, és nem azért, mert egy fémdarabot böknek belém, hanem, mert ezt a mérhetetlen sok cukrot két deci vízben fel kell oldani és meg kell inni. Annyira undorodom tőle, hogy azt nem tudom leírni. Persze kaptam ötletet, miként facsarjak bele citromot, de minek. Így is undorító, úgy is. Ezen felül ,eddig nem kellett 0 perces vérvétel, most kell. Ami annyit jelent, hogy két baromi hosszú órát fogok várakozással eltölteni, egyedül. Ezidáig itthon megittam két óra múlva jelentkeztem vérvételre, azt uzsgyi amerre láttam. Na jó nem háborgok, mert amúgy ez a vizsgálat a mi javunkat szolgálja!
Úgyhogy holnap kéretik szurkolni nekem!:-)))

4 megjegyzés:

pnt írta...

pfúúújj... de utáltam én is.
csak egy kis érdekesség. nekem kétóramúlvára úgy leesett a vércukrom, hogy alacsonyabb volt, mint ivás előtt éhgyomorra. DE kb. 1órára az ivásra, tuti hogy plafonon volt, mert olyan rosszul voltam, szédültem-de a fejem majd szét robbant, émelyegtem, sztem a vérnyomásom is plafon volt (már önmagamhoz képest.. 80/50)
na de hajrá zsú!

Maretimo Garden írta...

Nekem mindig volt 0perces vérvétel is. Kitartás, ha minden igaz, már túl vagy rajta!:D

DuplaHá írta...

Zsú, nem irigyellek egy cseppet sem!
Nekem annó úgy zajlott, hogy kaptam időpontot, ha jól emlékszem olyan reggel 8 után 20 percre, éhgyomorra kellett menni, se víz se üdcsi se kaja, semmi, majd akkor vettek vért, aztán odaadták a löttyöt hogy igyam meg, és utána még kétszer vettek vért óránként, és azidő alatt ott kellett kuporognom a váróban a kórházban a kemény padon, mert haza nem akartam menni, hisz 1 óra semmire nem elég, egyébként is hazaérni bicajjal vagy 20 perc lett volna...szal mennek a drukkok, bár már túl is vagy rajta valszeg. :)

Zsú írta...

Túléltem!!!!! Igaz szociológiai tanulmányt folytattam az alatt a két óra alatt, de megvan, remélem nem kell ismételni!!!!!