Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 24., péntek

30. hét, +8,3 kg

Ez is eljött, betöltötte Sebi a pocakban a 30. hetet. Innentől mindig annyira felgyorsulnak az események és én még nem várom a végét. Na nem azért mert annyira kényelmes állapot, hanem mert a császárral szembeni ellenérzéseim még mindig nem változtak. Bár megpróbálok másképp hozzáállni.
Tegnap voltunk ultrahangon. Annyira örültem, mint még soha. Az utóbbi időben elég sok embertől kapom vissza, hogy pici a pocakom és bár hiába hajtogattam, hogy lehet a pocakom nem túl nagy, de attól még lehet benne óriási gyerek. Amúgy 94 centi a pocak, Marciékkal ilyenkor már volt 104-105 centi, na de 10 kiló plusszal, így úszógumival indítottam.   
A lényeg Sebi az ultrahangos néni szerint is pici pocakban lakik, de vigyáz állásban és nagy méretekkel. Tökéletesen jól éreztem, hogy a kezével alulról akar szabadulni, felül viszont a gyomromat rugdossa. 1560 gramm jelenleg és az össz méretei alapján 31 hetes. A mellső fali lepény miatt nehéz volt a kép készítés, mert mindig bebújt mögé, ha nem akkor a kezeit rakta az arcocskájas elé. Ja és szerintem óriási lába lesz.

A fiatalember:





0 megjegyzés: