Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 27., hétfő

nyugaton a helyzet változatlan

Azaz nem igazán tudunk kikeveredni ebből a nyavalyából. Kezdem Marcival, mert ő egész jól van. Szombat éjszaka volt utoljára lázas. Néha köhög egyet-egyet. igaz az orrából érdekes dolgok jönnek, de a közérzete tökéletes.
Dani is egész jól, de még náthás, meg köhög.
Bendu már nem jól. Ugye szerdától péntekig lázas volt. Péntek este volt utoljára egy nagyobb lázas periódusa, amikor 39,7-ről nem igazán akart a hőmérő mutatója lemenni, de győztünk, sikerült és onnantól úgy nézett ki egész szépen jön helyre. A nózijából is átlátszó színű váladék távozott már. Viszont szombat este elkezdett köhögni. Vasárnap már egész nap köhögött, és délutánra visszalázasodott. Ami jobban aggaszt, hogy gubbaszt, fekszik, pirosak a szemei, tehát szemmel láthatóan rosszul van. Dél után jön ki a doktornéni, kíváncsi vagyok, mit mond.
Én is car de luxe állapotban vagyok. Valószínű egy jóóó kis homlok-és arcüreggyulladást kaptam az influenzából kifolyólag. Szombat este már nagyon fájt a fejem, ekkor tudtam gáz van, de tegnapra ez elviselhetetlen mértéket öltött. Ha felálltam, leültem belehasított a halántékomban, aztán már egyfolytában fájt a fejem, emellé alig bírtam a számat kinyitni, mert az állkapcsom is fájt a teljes felső fogsorommal együtt. Dani édesapja utána nézett, mit szedhetek rá, és Sumamedet kaptam, plussz orrsprayt. Délutánra úgy nézett ki jobb, amikoris meginfráztam és wááááááááááá, annyira rossz lett, hogy lüktetett az egész fejem. Este határozottan okés volt, de reggelre ismét nagyon fáj.......

4 megjegyzés:

DuplaHá írta...

Szegénykéim, jól kifogtátok, nagyon nagyon drukkolok hogy huzzon már ez a baci el Tőletek végre, és gyógyuljatok már meg!!!!!

Zsú írta...

Hencsi, ilyen az influenza és szövődménye......
Köszi a ránk gondolást!

Maretimo Garden írta...

Zsú kitartás,most nagyon átérzem..:/ Nekem homlok-arcüreggyuszim karácsonykor volt,képzelheted...nálam bejött a Bioparox spray (helyi felszívódású) antibiotikum,bár nem tudom azt lehet-e neked...de több mint 2 hétig azt hittem kiszakad az agyam...na meg amik jöttek a fejemből...húúúú. Jobbulást Mindenkinek!!!!!!!

Zsú írta...

Bioparoxot nem lehet állítólag terhesség során alkalmazni. Most Sumamed antibiót szedek és Otrivin orrsprayt használok, ami állítólag szintén nem a legjobb erre, de ez van itthon.
Na két hétig ne fájjon.....az brutál, hogy bírtad??????
Ma már sokkal jobb, már csak délig lüktetett a fejem, azóta megszűnt. Remélem ez így is marad....