Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 28., kedd

mindenhonnan van felfele, csak nagyon akarni kell

Vagyis azt gondolom innen csak fel van...Bendunak kezdődő tüdőgyulladása van, amit ma megspékelt egy kis fosival és hányással. Mondjuk hasmenése már napok óta van, gondolom a sok lázcsillapítótól, a hányás meg szerintem a Klacid babynek szólt, meg annak a rengeteg váladéknak, amit lenyel. Na, de legalább az orrából nem jön bacis cuccos. Marci szuperül van (kopppppppppp), az orrváladéka is szépen letisztult. Apjuk elkezdte tegnap a Sumamedet szintén, mert érezte neki se okés az arcürege. Én talán egy hajszálnyival jobban. Tegnap késő délutánra elmúlt a lüktetés újfent, ma reggelre ismét előjött, de talán nem annyira erősen. Rájöttem nekem az infra nem jó, vagyis amikor melegíti szuper, de utána olyan fájdalom kezdődik, hogy jajjjj. Viszont a gőzölés szintén jól esik, meg is indul a cucc, és nem is fáj utána.
Tegnap itt volt a gyerekdokink, és annyira aranyos volt, hogy adott homeós cuccot, mondta próbáljam ki. Hát rajtam nem múlik.
Most már azért lassanként próbáljuk összeszedni magunkat, próbálom mantrázni, hogy meggyógyulunk!!!!!!!!!! :-)

Délután: 16.08

Marci is visszalázasodott és nagyon csúnyán köhög.......pedig gondolgondolgondol erősen a gyógyulásra

0 megjegyzés: