Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 5., vasárnap

Sebi és a zene :-)

Tegnap elmentünk az Eurovíziós dalfesztivál magyarországi elődöntőjére, révén férjuram ottan dolgozik. Nagyon jó kis program volt, ha másért nem kettesben voltunk. Mondjuk a székek, amin ültünk rendkívül kényelmetlenek voltak, de sebaj, ne legyünk olyan kényesek. Viszont azt nem tudtam eldönteni Sebinek tetszik vagy sem a zene. Amikor először megszólalt a hangosítón keresztül, beindult a pocakban a bugi. Amikor vége lett leállt, és ez így ment két-három számon keresztül. Aztán szerintem elfáradt, mert hosszú csend következett. :-) Jó volt élőben is látni, de véleményem szerint tv-n keresztül jobb.

Ami engem illet mára összeszedtem egy jó kis kötőhártya gyulladást, de hogy honnan????

3 megjegyzés:

DuplaHá írta...

Szerintem élvezte Sebi baba és bulizott a zenére! Milyen kis cukorfalat lehetett... :)

Maretimo Garden írta...

Írtam smst akkor este,gondoltam Rátok! Megkaptad...?

Zsú írta...

Jajjj, megkaptam igen, de a stúdióban nem tudtam válaszolni, utána meg szégyen, de elfelejtettem! Köszi a ránk gondolást!!!!!!!!
Puszi!