Feeds RSS
Feeds RSS

2012. február 7., kedd

szánkózás

Csak szánkózunk és szánkózunk és szánkózunk. Szánkóval megyünk Marciért, az oviba majd haza együtt. Olyan vagyok, mint egy szánhúzó kutya. A hátam mögött csücsülő fiaim pedig kedveskednek egy-egy gyite paci, gyorsabban felkiáltással! :-) A legnagyobb poén, amikor Bende üvölti, hogy gyooooorsabbbban, apa gyooooorsabbbbban húzta. És mindenki néz rám és röhög. No persze, de apa nem cipel magán fölös 7 kilót. :-)))))

A Zuram is jó fej volt. Hív, kérdi, mit csinálok. Mondom szánkózom. Kérdés? Ki húzza a fiúkat? Na, vajon, ki?????? Felbéreltem embereket, hogy húzzák helyettem. Na, de nem lesz ebből baj? Mondom banyek most esik a hó, most kell szánkózni. A hó nem biztos, hogy megvárja a hétvégét, amikor lesz, aki helyettem húzza őket! :-)

Jah fénykép az nincsen róluk. lehet ma kattogtatok! :-)

1 megjegyzés:

DuplaHá írta...

Jót mosolyogtam Zsú, pláne a zuradon...de hát mi is egyebet várhatnánk Tőlük, minthogy ilyen kérdéseket tegyenek fel... :DDD
Bogi egyébként mikor szánkóztunk egész úton a gyííí sabrinát üvöltötte, áhhh minket sem néztek meg... :D